بعد از قهرمانی تراکتوردر جام حذفی، در حال حاضر اظهارنظرهای محمدرضا زنوزی در مورد اینکه وزارت ورزش نمی‌خواهد این تیم تبریزی جام را بالای سر ببرد، در تیراژ وسیع بازنشر می‌شود.
کد خبر: ۱۲۷۵۴۹۲

به گزارش جام جم آنلاین ، بانک ورزش نوشت: در عین حال اما این تنها جمله عجیب زنوزی در این سال‌ها نبوده است. او از این داستان‌ها فراوان دارد.

یک- «آقای عراقچی به رشید مظاهری زنگ زده که او به یک تیم تهرانی برود.»؛ از آخر به اول شروع کردیم. این تازه‌ترین ادعای زنوزی است که معاون پرسپولیسی وزیر امور خارجه را زیر سوال می‌برد. دقایقی بعد اما عباس عراقچی موضوع را تکذیب کرد. طرح این موضوع درست در روزی اتفاق افتاد که پرسپولیس با حامد لک به عنوان دروازه‌بان جدید قرارداد بست.

دو- «دو تا سه هزار میلیارد تومان از ثروتم را به باشگاه تراکتور تزریق خواهم کرد.»؛ به هر حال دارندگی است و برازندگی، اما این شوق مدیریتی باید مستمر باشد. هنوز فایل صوتی چند ماه پیش زنوزی را از یاد نبرده‌ایم، زمانی که در اوج ناکامی‌ها خطاب به هواداران می‌گفت امتیاز باشگاه را پس خواهد داد.

سه- «سعادتمند را نمی‌شناسم. جواب او را باید یکی از اعضای باشگاه بدهد. سلطانی‌فر باید اظهارنظر کند تا من جوابش را بدهم.»؛ به این ترتیب نتیجه می‌گیریم باشگاه تحت تملک زنوزی هم وزارتخانه است و او «وزیر تراکتور» به شمار می‌آید!

چهار- «سه قهرمانی پرسپولیس برای شما کافی نبود؟ چقدر باید بازی‌ها را برای پرسپولیس در بیاورند؟ ما راضی هستیم به صورت علنی اعلام کنند جایگاه اول و دوم لیگ را به دردانه‌ها اختصاص داده‌اند و ما برای جایگاه سومی بجنگیم.»؛ معنی حرف زنوزی این است که سازمان لیگ از ابتدا پرسپولیس و استقلال را اول و دوم معرفی کند تا تراکتور برای سومی بجنگد. این در حالی است که تیم تبریزی امسال چهارم شد، پارسال روی پله پنجم ایستاد و دو سال پیش هم دهم شد. بنابراین برای سوم شدن هم تلاش و توانایی بیشتری لازم است!

پنج- «اگر مسوولین به هر دو تیم خود توجه داشتند، باید به استقلال هم دو جام قهرمانی می‌دادند. مثل این است که یک خانواده دو فرزند داشته باشد و فقط به یک فرزندش برسد. آنها در خودشان هم مساوات را رعایت نمی‌کنند.»؛ عالی است این جمله. یعنی زنوزی ضمن مسلم دانستن اصل مهندسی در نتایج فوتبال ایران، خواهان رعایت عدالت در تبانی شده و از اینکه دست استقلال در دوران قهرمانی پرسپولیس خالی مانده، گله‌مند است.

شش- «با اینکه تراکتور پرهوادارترین تیم آسیا و پنجمین تیم پرهوادار دنیاست، اما هواداران ما واقعا مظلوم هستند.»؛ ادعاهای آماری پرتکرار که ظاهرا نیازی به اثبات ندارند، اما رد کردن‌شان اصلا کار سختی نیست.

هفت- «پرسپولیس اسم یونانی است و نباید از آن استفاده شود.»؛ ظاهرا اهمیتی هم ندارد که تراکتور هم یک اسم انگلیسی محسوب می‌شود، مثل استقلال که عربی است و باقی قضایا.

هشت- «به زودی برای تراکتور یک ورزشگاه مدرن چندده هزار نفری خواهیم ساخت. در حال حاضر در فاز مکان‌یابی هستیم و فورا دست به کار خواهیم شد.»؛ این وعده درست دو سال پیش در روز انتقال سهام تراکتور به زنوزی مطرح شد و به هیچ کجا نرسید. امیدواریم وعده تزریق سه هزار میلیارد تومان هم به این سرنوشت دچار نشود!

نه- «استوکس در اردوی تراکتور ساعت مچی اشکان دژاگه را دزدید. هزار بار گفتیم او را جذب نکنید، بازیکن قابل اعتمادی نیست.»؛ انصافا بین همه آنچه در این مطلب خواندید، این جمله از همه باورپذیرتر بود!  

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها