مدیرکل ارزیابی و عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش:

دریافت هرگونه وجه در مدارس دولتی ممنوع است

مدیرکل ارزیابی و عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش بار دیگر تاکید کرد: دریافت هر گونه وجه ممنوع است، به جز در مدارس غیردولتی، شاهد و سمپاد که هزینه مشخص برای آنها تعیین شده است.
کد خبر: ۱۲۷۵۴۳۴

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، زهرا مظفر با حضور در شبکه خبر گفت: سیاست آموزش و پرورش در قبال دریافت وجه از سوی والدین تغییر نکرده است. بر اساس آئین نامه اجرایی مدارس، دریافت هر گونه وجه ممنوع است، به جز در مدارس غیردولتی، شاهد و سمپاد که هزینه مشخص برای آنها تعیین شده است. مدارس دولتی ما نباید هیچ گونه وجهی را از اولیا دریافت کنند.

وی ادامه داد: اگر مدرسه‌ای در این زمینه اقدام کرده است اولیا می‌توانند بر اساس دستورالعملی که ما در تابستان اعلام کردیم به پرتال آموزش و پرورش در قسمت ثبت شکایات مراجعه کرده و این تخلف مدرسه را به اطلاع ما برسانند تا ما در اسرع وقت به آن رسیدگی کنیم. والدین بعد از ثبت شکایت یک کد دریافت می‌کنند و بعد از آن می‌توانند پاسخ را دریافت کنند.

مدیرکل ارزیابی و عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش گفت: در ثبت شکایت باید هویت فرد شاکی مشخص باشد اما در گزارش‌های مردمی هویت شخص شاکی مشخص نخواهد شد.

وی اضافه کرد: ما فرم‌هایی داریم که در آن تاکید شده، مدارس نباید مبلغی را از والدین دریافت کنند، اولیا نیز باید این فرم‌ها را پر کنند تا ما گزارش را کسب کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
۰
۰
ممنوع است ولی انها میگیرند وهمه هم میدانند و هیچ غلطی نمیتوانند بکنند اموزش و پرورش هم هر سال اینو تکرار میکنه گرفتن وجه در مدارس دولتی ممنوع است وباز هم هیچ فایده ای ندارد

نیازمندی ها