کارشناس پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی خبر داد؛

جوی آرام در اغلب شهرها / کاهش دما در شمال کشور

کارشناس پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از بعد از ظهر فردا ۱۷ شهریور تا پایان هفته دمای هوا در نوار شمالی کشور ۴ تا ۶ درجه کاهش می یابد.
کد خبر: ۱۲۷۵۴۳۱

 به گزارش جام جم آنلاین، امیرحسین نقشینه در گفتگو با فارس در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: امروز در اغلب مناطق کشور جوی پایدار حاکم است.

وی ادامه داد: روز آینده ۱۷ شهریور در اردبیل و سواحل غربی خزر، شمال آذربایجان شرقی و ارتفاعات البرز مرکزی رشد ابر و بارش پراکنده و پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد: از بعد از ظهر فردا ۱۷ شهریور تا پایان هفته دمای هوا در نوار شمالی کشور ۴ تا ۶ درجه کاهش می یابد.

وی تصریح کرد: روز سه شنبه ۱۸ شهریور در سواحل خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و برخی مناطق اردبیل بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود، روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری در سواحل خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و شمال غرب کشور رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت خواهیم داشت.

کارشناس پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: در پنج روز آینده در شرق و جنوب شرق کشور به ویژه زابل و وزش باد شدید همراه با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

نقشینه بیان کرد: روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری در بخش هایی از استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی، سمنان، یزد، تهران، اصفهان، قم و استان مرکزی همچنین در غرب کشور وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود که در مناطق مستعد با خیزش گرد و خاک همراه خواهد بود.

کارشناس پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوی پایتخت اظهار داشت: آسمان تهران فردا صاف پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت ۳۶ و ۲۴ درجه خواهد بود.

نقشینه اضافه کرد: روز آینده اهواز با بیشینه دمای ۴۵ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای ۷ درجه بالای صفر خنک ترین مرکز استان خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها