آیا میدانستید نگارش یا ساخت رزومه انگلیسی آنلاین آماده رایگان میتواند برای کسانی که قصد مهاجرت دارند گران تمام شود و دردسر ساز شود؟ بر اساس تحقیقات بعمل آمده، حدود 70 درصد دارندگان ویزا در دریافت جاب آفر از کمپانی های خارجی و پذیرش تحصیلی دانشگاه ها دچار مشکل میشوند و حتی به جلسات مصاحبه دعوت نمی شوند! ما در این مقاله قصد داریم این مسئله را ریشه یابی کنیم پس با ما همراه شوید.
کد خبر: ۱۲۷۵۴۱۵

رزومه انگلیسی آنلاین آماده رایگان چگونه میتواند دردسرساز شود؟

رزومه انگلیسی آنلاین آماده 10 دقیقه ای و حقایق پشت پرده

بسیاری از افرادی که در پروسه مهاجرت شکست میخورند، دانش آموختگان خبره و متخصصان متبحری هستند که بنا به دانش و تجربه بالایی که در حرفه خود دارند، انتظار دارند بسرعت در دانشگاه ها و کمپانیهای خارجی استخدام شوند اما هنگامی که در اغلب اوقات به مصاحبه های کاری دعوت نمیشوند بسیار متعجب میشوند.

این افراد متاسفانه اغلب تمایلی به سپردن کار رزومه نویسی به رزومه نویسان حرفه ای فریلنسر و یا شاغل در موسسات، دارالترجمه ها و شرکت ها (که معروف ترین آنها شرکت بین المللی رزومه پرو می باشد) ندارند و ترجیح میدهند که از قالب های رزومه انگلیسی آماده رایگان و یا رزومه سازهای آنلاین استفاده کنند. در صورتی که این ابزارها بعلت های گوناگونی مناسب استفاده های بین المللی و مهاجرت نیستند و صرفا مناسب استفاده های داخل کشوری میباشند. این علت ها عبارتند از :

مدیران براحتی رزومه های انگلیسی با قالب آماده را می‌شناسند

رزومه انگلیسی آنلاین آماده 10 دقیقه ای و حقایق پشت پرده

کارمندان و مدیران منابع انسانی روزانه ده ها رزومه و CV دریافت میکنند و بر اساس تجربه ای که دارند، چشم شان به رزومه های خروجی گرفته شده از رزومه سازهای آنلاین و قالب های رایگان آماده عادت کرده است. این کارمندان با یک نگاه میتوانند این نوع رزومه ها را تشخیص دهند و تفاوت آنها را با رزومه های دستنویس به راحتی متوجه میشوند.

کارمندان منابع انسانی فقط در عرض 5 الی 8 ثانیه تصمیم میگیرند که رزومه شما را تایید اولیه کنند یا خیر. در این مرحله، رزومه های دستنویس که روی هر کلمه آنها فکر شده و دارای تنظیم و طراحی تخصصی میباشد به راحتی نظر این کارمندان را جلب میکند. رزومه هایی که با قالب های آماده و رایگان رزومه سازها ساخته شده است، به نوعی نشان دهنده تنبلی متقاضی تلقی میشود. از نظر کارمندان و مدیران منابع انسانی، افراد دارای رزومه انگلیسی آماده آنلاین با قالب های رایگان، همیشه دنبال راه های سریع و غیر مسئولانه برای حل مسائل هستند و ترجیح میدهند ریسک استخدام این افراد را متحمل نشوند.

عدم سازگاری رزومه های انگلیسی رایگان با سیستم ATS

چه کسی این الگوها و قالب های آماده را در اینترنت ساخته و منتشر کرده است؟ هیچکس نمیداند. این قالب ها از جهت ساختاری، چیدمان، طراحی و دیزاین واقعا ضعیف میباشند؛ فقط کافیست :

• نمونه کاری های رزومه نویسان متخصص را با رزومه انگلیسی آنلاین ساخته شده توسط رزمه سازهای آنلاین و قالبهای رایگان مقایسه کنید.
• فقط کافیست بدانید رزومه نویسان متخصص، روزها وقت صرف نگارش، طراحی و تنظیم رزومه شما میکنند. در صورتی که رزومه ساز 10 دقیقه ای اینکار را میکند. آیا نتیجه یکی ست؟

امروزه بیشتر کمپانیهای خارجی از سیستم ATS برای اسکن و پایش محتوای رزومه و CV ها استفاده میکنند. این سیستم به کارشناسان منابع انسانی شرکتها این امکان را میدهد تا محتوای رزومه ها را سریع بررسی کنند و مواردی که دارای قابلیتهای مورد نیاز برای موقعیت شغلی مورد نظر هستند را انتخاب کنند.

حدود 75 درصد کل رزومه ها بدلیل اینکه در قالب استانداردی با کلمات کلیدی درستی نوشته نشده‌ در همان ابتدا توسط این سیستم رد میشوند. بسیاری از متخصصان و شاغلین ایرانی که هدف مهاجرت دارند برای ساخت یک رزومه انگلیسی آنلاین آماده رایگان از رزومه سازهای آنلاین استفاده میکنند و بعلت های عدم شناخت کافی بازارکار خارج از کشور، عدم آشنایی با اصول رزومه نویسی، عدم استفاده از کیوردهای حیاتی و تخصصی در رزومه، نمیتوانند رزومه انگلیسی مطابق با استانداردهای ATS برای خود بسازند.

چرا باید از یک رزومه نویس ماهر کمک بگیریم؟

یک اشتباه در رزومه میتواند منجر به از دست دادن شغل رویایی شما برای همیشه شود. اگر قصد جدی برای مهاجرت دارید (چه از طریق کار چه تحصیل) این را باید بپذیرید که استخدام شدن در کمپانی های معتبر خارجی درست مانند میدان جنگی میباشد که رزومه ها حرف اول و آخر را میزنند و این رزومه ها هستند که ابزاری جنگی برای رقابت تصاحب سمت های شغلی هستند. یک رزومه نویس ماهر :

• رزومه شما را بر اساس شرایط حاکم بر بازارکار کشور مقصد مهاجرتی شما و کمپانی مدنظر شما تنظیم میکند
• بموقع و در جای درست از کلمات کلیدی استفاده میکند
• توانایی های شما را بر اساس واقعیت نشان میدهد
• رزومه شما بطور اختصاصی طراحی و دیزاین میکنند
• رزومه شما را بر اساس سیستم ATS تنظیم میکند
• شما را برای مصاحبه های استخدامی آماده میکند
• محتوای رزومه شما را بروز نگه میدارد.

چقدر هزینه کنیم؟
داشتن یک رزومه انگلیسی اصیل، حرفه ای و استاندارد نوعی سرمایه گذاری برای سرنوشت زندگی شما تلقی میشود و این منطقی نیست که سرنوشت شغلی آینده خود را به ساخت رزومه انگلیسی آماده با قالب های رایگان رزومه سازهای آنلاین بسپارید. اغلب افرادی که ویزای کاری در دست دارند و به کشور مقصد برای جستجوی کار مسافرت میکنند، به دلیل نداشتن رزومه انگلیسی حرفه ای و استاندارد در دریافت جاب آفر شکست میخورند و مجبور میشوند هزینه های دلاری زیادی را به رزومه نویسان فریلنسر خارجی و یا شرکتهای رزومه نویسی خارجی پرداخت کنند (شروع از 100 دلار).

کافیست نگاهی به قیمت های خدمات رزومه نویسی کمپانی خارجی معروف Topresume به نشانی https://www.topresume.com بیندازید.

ما توصیه میکنیم از فریلنسرهای رزومه نویس ایرانی و شرکتهای ایرانی ارائه دهنده خدمات تخصصی رزومه نویسی برای نگارش و ساخت رزومه انگلیسی استفاده کنید تا در هزینه های خود نیز صرفه جویی کنید.

همچنین می‌توانید از خدمات اولین مرکز تخصصی روزمه نویسی در ایران استفاده نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه زیر مراجعه کنید : 

https://resumepro.ir/resume-writing-services/english-resume/

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها