کد خبر: ۱۲۷۵۱۴۶

سایت تلنت کوچ، سایت استخدام و کارآموزی، از برگزاری نمایشگاه کار در جهت رفع مشکلات بازار کار، با توجه به شرایط کرونا خبر داد.

هفتمین نمایشگاه کار توسط تلنت کوچ در شهریور برگزار میشود

به گزارش تلنت کوچ تاکنون شرکت­ های معتبری از جمله بیمه سامان، کارگزاری مفید، رامک و... در این نمایشگاه شرکت کرده و بیش از 1000 کارجو نیز ثبت نام نموده اند.

هدف از برگزاری این نمایشگاه ایجاد فرصت اشتغال و کارآموزی برای دانشجویانی است که سابقه کاری نداشته و قصد ورود به بازار کار را دارند.

نمایش فرصت شغلی هفتمین نمایشگاه کار

گفتنی است در این نمایشگاه کارجویان به صورت آنلاین به غرفه­ های شرکت ­ها مراجعه نموده، از فرصت های شغلی مطلع می­ شوند و در صورت علاقه ­مندی می­توانند درخواست کار خود را ارسال نمایند.

درخواست­های ارسال شده از سوی کارجویان، در تاریخ 22 الی 27 شهریور ماه، مصاحبه بین کارجو و کارفرما به صورت آنلاین برگزار شده و نتیجه اعلام خواهد شد.

به این ترتیب علاوه بر حفظ سلامتی افراد و کمک به کاهش در هزینه ­ها، نیازمندی­های بازار کار نیز مرتفع می­شود و تازه فارغ التحصیلان دانشگاه امکان ورود به بازار کار را پیدا می­کنند.

هفتمین نمایشگاه کار توسط تلنت کوچ در شهریور برگزار میشود

گزارش دوره های قبل نمایشگاه کار

در دوره های گذشته که در خرداد ماه برگزار شد، 18 شرکت بین المللی و ایرانی فرصت های شغلی خود را ارائه و بیش از 7000 کارجو در این نمایشگاه شرکت کرده­اند که 41.7 درصد کارجویان دختر، و 58.3 درصد آن‌ها پسر بودند و بیشترین گروه سنی را 25 تا 30 ساله ها، و پس از آن، 22 تا 25 ساله‌ها تشکیل می‌دادند.

 

شرکت در نمایشگاه کار تلنت کوچ

اگر علاقمند به در هفتمین نمایشگاه کار آنلاین تلنت کوچ هستید، اینجا را کلیک کنید.  

 

درباره تلنت کوچ

تلنت کوچ محصولی از شرکت ایران تلنت و پیشرفته­ترین سایت استخدام و کارآموزی است که فرصت­های بی­نظیری را در اختیار تازه فارغ التحصیلان قرار می­دهد تا جذب بازار کار شوند. فرصت‌های کارآموزی، نمایشگاه آنلاین کار، مشاوره شغلی (کوچینگ)، برگزاری رویدادهای آنلاین و جلسات گپ و گفت با مدیران از دیگر خدمات این وب­سایت است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها