معاون امور حقوقی و تدوین مقررات ساترا از شرکت بیش از 2000 هیئت در طرح «خیمه‌های رسانه‌ای محرم» خبر داد.
کد خبر: ۱۲۷۵۱۲۵

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی ساترا، معاون امور حقوقی و تدوین مقررات ساترا از هیئت آنلاین بازدید کرد.

در این دیدار که با هدف قدردانی از اقدامات این رسانه در دهه اول محرم جهت پوشش مراسم هیئت های آنلاین برگزار شد، اعضای هیئت امنای هیئت آنلاین در خصوص دغدغه‌ها و مشکلات در این مسیر توضیحاتی ارائه کردند.

مهدی شاملو عضو هیئت امنای هیئت آنلاین با اشاره به مشکلات هماهنگی میان بخشی بین اپراتورها، هیئت ها و آموزش به آنها در خصوص نحوه پوشش آنلاین مراسم، اظهار کرد: در ایام محرم برای ایجاد همکاری بین بخشی و هماهنگی با دستگاه‌ها و نهادهای متولی در جهت تسهیل دسترسی مردم به سرویس هیئت آنلاین جلساتی را برگزار کردیم که خوشبختانه خروجی این تلاش‌ها، استقبال مردم از پخش آنلاین مراسم عزاداری بوده است.

وی در ادامه افزود: ما همچنین شاهد استقبال هیئت ها از طرح خیمه های رسانه ای بودیم تا جایی که آمار هیئت های حاضر در این طرح از 2000 هزار هیئت عبور کرد.

شاملو در ادامه با تاکید بر اینکه برنامه های هیئت آنلاین محدود به محرم نیست، توضیحاتی در خصوص برنامه های آتی این رسانه برای پوشش مراسم مذهبی در ایام و مناسبت های مختلف ارائه کرد.

در این جلسه وحید فرهمند، معاون امور حقوقی و تدوین مقررات ساترا نیز ضمن ابراز خشنودی از استقبال مردم از طرح خیمه های رسانه ای از برگزاری یک سوگواره جهت تقدیر از دست اندرکاران در طرح خیمه های رسانه ای خبر داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها