قائم مقام وزیر راه و شهرسازی خبر داد؛

وجود نزدیک به ۲۰ هزار واحد مسکن مهر بدون متقاضی در کشور

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: نزدیک به ۲۰ هزار واحد مسکن مهر بدون متقاضی در کشور وجود دارد.
کد خبر: ۱۲۷۵۰۸۳

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، احمد اصغری مهرآبادی امروز یازدهم شهریورماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از مجموع پروژه مسکن مهر کشور نزدیک به ۵۰ هزار واحد نیمه‌تمام در کشور وجود دارد.

وی با بیان اینکه میانگین پیشرفت فیزیکی آنها بیش از ۹۰ درصد است، تصریح کرد: با وجود مصوبه شورای پول و اعتبار، برخی بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات متمم همکاری نمی‌کنند.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: با وجود همه مشکلات عملیات اجرایی واحدهای نیمه تمام پروژه مسکن مهر استثنای پروژه‌هایی که معارض و پرونده قضایی دارند، تا پایان امسال به اتمام می‌رسد.

مهرآبادی اضافه کرد: قریب به ۲۰ هزار واحد مسکن مهر بدون متقاضی در کشور وجود دارد که با افزایش قیمت مسکن برخی از این واحدها متقاضی پیدا کرده و به فروش رفته‌اند.

وی بیان کرد: دولت با صرف اعتبارات قابل توجه بار سنگینی از انجام کار در پروژه مسکن مهر را تقبل و اجرایی کرده است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در این راستا قریب به ۴۸۰ مسجد، کلانتری و ۵۰۰ مدرسه از محل اعتبارات دولتی در پروژه‌های مسکن مهر احداث شده است.

مهرآبادی عنوان کرد: وزارت راه و شهرسازی زمین مورد نیاز برای ایجاد فضاهای خدماتی، درمانی، رفاهی، مذهبی، فرهنگی، امنیتی و مانند اینها را در سایت مسکن مهر به صورت رایگان در اختیار دستگاه‌های اجرای قرار می‌دهد، تا نسبت به ایجاد فضاهای مورد نیاز برای مهرنشینان اقدام شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها