کد خبر: ۱۲۷۴۹۲۱

به گزارش جام جم انلاین به نقل از آی تی رسان ،همان‌طور که احتمالا در جریان هستید؛ شرکت سونی پیش‌تر خبر معرفی رسمی اسمارت‌فون اکسپریا 5 II در روز 17 سپتامبر (27 شهریورماه) را موردتائید قرار داد. در ادامه شاهد افشای مشخصات این هندست و ویدیوی تبلیغاتی مربوط به آن بودیم. اکنون ابهامات بسیار ناچیزی پیرامون این اسمارت‌فون باقی‌مانده است. با این‌حال یک خبرچین مشهور با نام ایوان بلاس اقدام به انتشار چندین تصویر بسیار دقیق از پرچم‌دار جمع‌وجور آینده سونی نموده است.

این تصاویر نشان‌دهنده اکسپریا 5 II در رنگ‌های مشکی و خاکستری هستند. همچنین تصویر دیگری که پیش‌تر منتشر شده است؛ مدل آبی‌رنگ این هندست را به معرض نمایش می‌گذارد. سونی کماکان بر استفاده از الگوی نامگذاری عجیب و غریب اسمارت‌فون‌های خود پافشاری می‌کند. با این‌حال سونی اکسپریا 5 II دارای ویژگی‌های جذاب متعددی برای خریداران آینده‌نگر است. در واقع برخی مشخصات این هندست نظیر بازگشت جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون برای علاقه‌مندان به امکانات جانبی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

در توضیح سریع و اجمالی سایر مشخصات اکسپریا 5 II بایستی خاطرنشان کرد که این هندست از یک نمایشگر اولد 6.1 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، نسبت ابعاد 21:9، نرخ نوسازی 120 هرتزی و نرخ نمونه‌برداری لمسی 240 هرتزی بهره خواهد برد. در بخش ماژول دوربین نیز شاهد به‌کارگیری حسگر اصلی 12 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.7، لنز 24 میلی‌متری و میدان دید 82 درجه‌ای هستیم. دوربین تله‌فوتو 12 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4 و زوم اپتیکال 3 برابری و دوربین فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2، فاصله کانونی معادل با 16 میلی‌متر و میدان دید 124 درجه‌ای سایر مولفه‌های ماژول دوربین را تشکیل می‌دهند.

کلیه این امکانات به‌همراه تراشه پرچم‌دار اسنپ‌دراگون 865 (ورژن غیر پلاس)، 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌داخلی با قابلیت ارتقاء داخل بدنه‌ای با ابعاد 158x68x8 میلی‌متر گنجانده می‌شوند. نهایتا بایستی خاطرنشان کرد که انرژی موردنیاز این هندست از طریق باتری قدرتمند 4000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فناوری Power Delivery و قابلیت شارژ از طریق درگاه USB Type-C تامین خواهد شد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها