سونی قصد دارد ۲۰ روز دیگر با برگزاری یک مراسم آنلاین از گوشی پرچمدار ایکس پریای ۵ دو خود رونمایی کند. اما اطلاعات این گوشی در اینترنت منتشر شده است.
کد خبر: ۱۲۷۴۷۹۱

به گزارش جام جم انلاین به نقل از خبر گزاری مهر ،گوشی Xperia ۵ II جایگزینی برای گوشی Xperia ۵ محسوب می‌شود و مجهز به یک نمایشگر ۶.۱ اینچی تمام اچ دی پلاس از نوع OLED است. نسبت بصری این نمایشگر ۲۱ به ۹ است و نرخ تازه سازی صفحه آن ۱۲۰ هرتز اعلام شده است.

در این گوشی از پردازنده قدرتمند اسنپ دراگون ۸۶۵ استفاده شده است. هشت گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی این گوشی را از نظر امکانات سخت افزاری به یک محصول قدرتمند مبدل کرده است.

در پشت این گوشی از سه دوربین استفاده شده که دقت هر سه آنها ۱۲ مگاپیکسل است. لنز دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی ۲۴ میلیمتری بوده و عمق میدانی آن به ۸۲ درجه می‌رسد. مقدار زوم اپتیکال این دوربین ۳ برابر و عمق میدانی دوربین سوم ۱۲ مگاپیکسلی این گوشی به ۱۲۴ درجه می‌رسد.

دوربین این گوشی قادر به ضبط تصاویر ویدئویی با کیفیت فوق دقیق و با سرعت ۱۲۰ فریم در ثانیه نیز هست. ابعاد این گوشی که دارای باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری است به ۱۵۸ در ۶۸ در ۸ میلی متر می‌رسد و برای آن جک هدفون و پرت یو اس بی – سی هم در نظر گرفته شده است. قیمت این گوشی هنوز مشخص نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها