سرویس آزمایشگاه تست از راه دور (RTL) سامسونگ به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد که بدون نیاز به خرید جدیدترین پرچمدارهای این برند، اپ خود را روی گلکسی نوت ۲۰ امتحان کنند.
کد خبر: ۱۲۷۴۷۴۰

به گزارش جام جم انلاین به نقل از دیجیاتو ،در این سرویس از گوشی‌های واقعی سامسونگ متصل به فضای ابری استفاده می‌شود و توسعه‌دهندگان می‌توانند از راه دور آن‌ها را کنترل کنند. با این رویکرد می‌توان عملکرد هر اپ را روی دستگاه‌ها مورد آزمایش قرار داد و برای دستیابی به بهترین عملکرد، تغییراتی در آن اعمال کرد.

سامسونگ برای اطمینان از تست اپ‌ها روی جدیدترین پرچمدارها، دستگاه‌های جدید خود را به صورت مداوم به سرویس RTL اضافه می‌کند. اوایل سال جاری میلادی گوشی‌های سری گلکسی S20 به همراه گلکسی زد فلیپ به این سرویس اضافه شدند و حالا توسعه‌دهندگان به گوشی‌های سری گلکسی نوت ۲۰ دسترسی دارند.

طبق اعلامیه سامسونگ در سایت توسعه‌دهندگان خود، افراد اکنون می‌توانند از گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ اولترا در RTL استفاده کنند. با توجه به این موضوع اگر توسعه‌دهنده اپلیکیشن باشید، می‌توانید بدون پرداخت هزاران دلار، برنامه‌های خود را روی نسخه واقعی گوشی‌های سری گلکسی نوت ۲۰ مورد آزمایش قرار دهید.

گلکسی نوت ۲۰

برای دسترسی به این گوشی‌های هوشمند به اینترنت پرسرعت، حساب رایگان توسعه‌دهنده سامسونگ، «Java Runtime Environment 7» یا جدیدترین نسخه «Java Web Start» نیاز دارید. با استفاده از سرویس آزمایشگاه تست از راه دور می‌توانید فایل‌های APK را روی دستگاه‌های سامسونگ نصب کنید، از نمایشگر آن‌ها عکس بگیرید یا فیلم ضبط کنید و اسکریپت‌های خودکار را مورد آزمایش قرار دهید.

سامسونگ امکان انتخاب زبان را نیز برای شما فراهم کرده و همچنین می‌توانید نمایشگر دستگاه را با همکار خود به اشتراک بگذارید تا هردو قادر به تست اپلیکیشن باشید. با وجود چنین قابلیت‌هایی، محدودیتی نیز در این میان وجود دارد.

سرویس RTL از صدا، لوازم جانبی، مولتی تاچ و همچنین دوربین پشتیبانی نمی‌کند. علاوه بر این موارد، سامسونگ زمان دسترسی محدودی را برای توسعه‌دهندگان درنظر گرفته و حداکثر ۵ ساعت در روز می‌توانید برنامه خود را آزمایش کنید. با اتمام تست اپ خود، می‌توانید آن را در انجمن‌‌ها منتشر کنید و بازخورد کاربران را بیش از انتشار در فروشگاه‌های رسمی، مورد بررسی قرار دهید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها