کد خبر: ۱۲۷۴۷۱۹

سامسونگ قصد دارد تا یکی از پایین‌رده‌ترین اسمارت‌فون‌های سری گلکسی A خود را در آینده‌ای نزدیک به‌روزرسانی نماید. اکنون روی کلام با گلگسی A11 است؛ هندستی که پیش‌تر در ماه مه عرضه شد. اما به‌زودی این محصول با مدل جدیدتر گلکسی A12 جایگزین خواهد شد.

به گزارش جام جم انلاین به نقل از آی تی رسان ، بر اساس اعلام یک گزارش جدید این اسمارت‌فون دارای شماره مدل SM-A125F خواهد بود. با توجه به الگوی نامگذاری محصولات سامسونگ و تخصیص شماره مدل SM-A115F به گلکسی A11 چنین اقدامی ابدا مایه تعجب نخواهد بود.

 

سامسونگ گلکسی A11
بر اساس گمانه‌زنی‌ها به‌نظر می‌رسد که گلکسی A12 با 2 پیکره‌بندی متفاوت شامل 32 و 64 گیگابایت حافظه‌داخلی روانه بازار می‌شود. این در حالیست که نسخه 64 گیگابایتی گلکسی A11 هرگز به بازار عرضه نشد. بر اساس پیش‌بینی‌ها گلکسی A12 کماکان از نمایشگر لمسی PLS TFT مورد استفاده در گلکسی A11 و پیکره‌بندی دوربین پشتی سه‌گانه بهره خواهد برد؛ اگرچه در حال حاضر به مشخصات دقیق دوربین‌ها هیچ اشاره‌ای نشده است. گلکسی A12 مجهز به حسگر اثرانگشت خازنی خواهد بود. این حسگر به احتمال فراوان در قسمت پشتی دستگاه تعبیه خواهد شد.

در حال حاضر هیچ‌گونه جزئیات دیگری پیرامون این هندست در دست نیست؛ اما با توجه به آغاز روند افشای اطلاعات انتظار می‌رود که به‌زودی شاهد انتشار جزئیات بیش‌تری پیرامون گلکسی A12 باشیم.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها