اسمارت‌فون جدید برند پوکو با شماره M2007J20CG اخیرا در وبسایت FCC رویت شده است. بر اساس گمانه‌زنی‌ها این هندست احتمالا پوکو X3 نامگذاری خواهد شد. اگرچه نام دقیق این اسمارت‌فون کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد؛ اما گجت مذکور یقینا متعلق به سری پوکو خواهد بود. نام برند “POCO” در قسمت پشتی گوشی به وضوح قابل رویت است. نکته جالب‌توجه اینکه تصویر مذکور نشان‌دهنده حک شدن عبارت “64MP AI super camera” روی پنل پشتی گوشی است. لذا این گجت از حسگر دوربین مشابه با پوکو X2 بهره خواهد برد.
کد خبر: ۱۲۷۴۷۱۸

به گزارش جام جم انلاین به نقل از آی تی رسان ،رویت این اسمارت‌فون در وبسایت FCC نشان می‌دهد که زمان عرضه آن احتمالا نزدیک‌تر از موعد مورد انتظار خواهد بود. صفحه مربوط به تائیدیه دستگاه نشان می‌دهد که شیائومی پوکو X3 از اتصال NFC پشتیبانی می‌کند. همچنین بررسی دقیق‌تر گواهینامه FCC نشان می‌دهد که این اسمارت‌فون با یک باتری غول‌پیکر 5160 میلی‌آمپرساعتی روانه بازار خواهد شد. همچنین این باتری قدرتمند از قابلیت شارژ سریع 33 واتی (با ولتاژ 11 ولت و شدت جریان 3 آمپر) پشتیبانی خواهد کرد. با توجه به اندازه باتری گوشی و ظرفیت شارژ آن انتظار می‌رود که پوکو X3 یک اسمارت‌فون میان‌رده تا بالارده قلمداد شود. برای مقایسه جالب است بدانید که پوکو X2 دارای یک باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ 27 واتی است.


بعلاوه تائیدیه FCC از شمایل و طراحی کلی این اسمارت‌فون رونمایی می‌کند. همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید؛ به‌کارگیری لنز Oreo نشان می‌دهد که این اسمارت‌فون به لحاظ شکل ظاهری تفاوت فاحشی با شیائومی پوکو X2 نخواهد داشت. شیائومی پوکو X2 در واقع همان نسخه چینی ردمی K30 4G به‌شمار می‌رود.

در حال حاضر پیرامون الگوی طراحی نمایشگر هیچ‌گونه اطلاعاتی در دست نیست. با این‌حال انتظار می‌رود که این هندست با یکی از الگوهای طراحی سه‌گانه شامل نمایشگر حفره‌دار، ناچ قطره‌ای شکل یا نمایشگر پاپ‌آپ روانه بازار شود. بعلاوه برخی شواهد موجود در اسناد FCC نشان می‌دهند که پوکو X3 یک گوشی 4G قلمداد خواهد شد. پشتیبانی دستگاه از 2 سیم‌کارت، اتصال وای‌فای 5 (ac) و بلوتوث 5.1 سایر جزئیات قابل استنباط از این سند را تشکیل می‌دهند.


بر اساس یک شایعه اخیرا منتشر شده، اسمارت‌فون جدید پوکو مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 765 تا پایان ماه جاری معرفی خواهد شد. شایعه مذکور همچنین ادعا می‌کند که این اسمارت‌فون با یک نمایشگر آمولد 120 هرتزی عرضه خواهد شد. همچنین کارکنان شیائومی در شبکه اجتماعی توئیتر اعلام کرده‌اند که دستگاه جدید کمپانی از یک نمایشگر آمولد تمام‌صفحه با نرخ نوسازی 120 هرتزی بهره خواهد برد. بر اساس گمانه‌زنی منابع صنعتی این هندست جدید احتمالا همان پوکو X3 خواهد بود. در صورت صحت این خبر پوکو X3 نخستین اسمارت‌فون برند Xiaomi POCO با نمایشگر اولد 120 هرتزی به‌شمار خواهد رفت.

با این‌حال تاکنون شیائومی از ارائه هرگونه اطلاعات رسمی پیرامون اسمارت‌فون پوکو X3 امتناع نموده است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها