استاندار تهران با تاکید بر لزوم آموزش زندگی توأم با کرونا به مردم گفت: باید سعی کنیم حساسیت سازی و آمادگی درازمدت در جامعه ایجاد کنیم.
کد خبر: ۱۲۷۴۶۴۱

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی در نشست شورای فرماندهی عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران، کرونا را بیماری جدی برشمرد که ماهیت پیچیده و ناشناخته‌ای دارد و به این زودی‌ها از جهان حذف نمی‌شود و تمامی سازمانها و ارگانها برای مقابله با آن نیاز به آمادگی درازمدت دارند.

وی محدودیت های اعمال شده در تهران را عاملی مهم در کنترل بیماری در طی این دوران دانست و فرهنگ بالای مردم و اعتماد مردم به نیروی انتظامی را در اجرای این مداخلات مهم برشمرد و گفت: در ادامه این مسیر ترویج و ارتقای فرهنگ پیشگیری در جامعه بسیار مهم است.

دکتر بندپی بر جلوگیری از فرسودگی و خستگی کادر بهداشت و درمان و تمامی افرادی که در نبرد با این بیماری درگیر هستند تاکید کرد و افزود: پیشگیری مهمترین راهکار در این زمینه است و مردم باید با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفاظتی زنجیره بیماری را قطع کرده و میزان شیوع را کاهش دهند.

استاندار تهران، تعطیلات را کابوسی برای ستاد مقابله با کرونای پایتخت ذکر کرد و گفت: متاسفانه تعطیلات عواقب بدی از نظر افزایش شیوع و آمار بیماری در پی داشته است بنابراین باید با اعمال محدودیت ها کمک کنیم تا زنجیره بیماری قطع و بیماری مهار شود و نیروی انتظامی نقش ارزنده‌ای در نظارت بر اعمال محدودیت ها داشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها