مدیر گروه معارف اسلامی شبکه سه سیما جزئیات برنامه های شبکه سه در ایام محرم را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۲۷۴۵۶۸

جزئیات برنامه های عاشورایی شبکه 3

میثم فکری مدیر گروه معارف اسلامی شبکه سه سیما در گفتگو با خبرنگار جام جم آنلاین درباره ویژه برنامه های مناسبتی این شبکه که از ابتدای محرم روی آنتن رفتند اظهار داشت: ما دو برنامه برای این ایام پیش بینی کردیم اولی «در آستان خورشید» که کار منحصر به فردی است که در شرایطی که تیم های رسانه ای در کربلا حضور ندارند این برنامه به آنجا رفته است.
کاظم احمدزاده مجری برنامه با حجت الاسلام علی ثمری کارشناس ثابت برنامه هر شب گفتگو دارد.

وی ادامه داد: همچنین ویژه برنامه مخاطب خاص را هم هر شب روی آنتن داریم که هر شب با مهمانی که موضوعات مرتبط با امام حسین (ع) را مطرح می کند، پخش می شود.

فکری درباره ویژه برنامه های شبکه سه در تاسوعا و عاشورا خاطرنشان ساخت: سال گذشته مداحی های متعددی در این روزها پخش کردیم تا کسانیکه امکان حضور در مجالس را ندارند از این برنامه ها استفاده کنند همین شرایط را در تاسوعا و عاشورای امسال داریم و ویژه برنامه های پخش می کنیم که مخاطب بتواند هم فضای معرفتی و هم ارتباط قلبی با کربلا برقرار کند و سعی کردیم در شرایطی که هیچ کس در کربلا نمی تواند حضور پیدا کند این فضا را فراهم کنیم.

مدیر گروه معارف شبکه سه همچنین درباره رویداد جدیدی که محرم امسال در شبکه رقم خورد تصریح کرد: یک اتفاق ویژه امسال، علاوه بر مداحان جوان، بهره گیری از مداحان خارجی بود که از بحرین یا اردو، آذربایجان و دیگر زبان ها مداحی های را پخش کردیم.

وی در پایان درباره اقبال به برنامه ها در همین چند روز گفت: بازخوردها به نسبت خوب بوده است پیامک هایی به دست ما رسیده است و خیلی ها اقبال خوبی نشان دادند. البته ما متولی امر هستیم و ناظران بهتر می توانند بگویند که برنامه ها چطور بوده است. با این حال ما رمضان را هم با این شرایط گذراندیم و سعی کردیم اتفاقی را رقم بزنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها