در ماه‌های اخیر گزارش‌ها و شایعات زیادی درباره نسل آینده دستگاه استریم گوگل منتشر شده بود و حالا دو دستگاه این کمپانی در سایت کمیسیون فدرال ارتباطات (FCC) ظاهرا شده‌اند که انتظار می‌رود دانگل اندروید تی‌وی گوگل به همراه ریموت آن باشند
کد خبر: ۱۲۷۴۴۶۷

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیجیاتو، دستگاه‌های وایرلس پیش از اینکه در ایالات متحده آمریکا به فروش برسند، باید از سوی FCC تاییدیه دریافت کنند. اخیرا دو دستگاه جدید گوگل با شماره مدل GZRNL و G9N9N در سایت کمیسیون فدرال ارتباطات مشاهده شده‌اند.

در لیست FCC، یک برچسب کارت مانند به چشم می‌خورد که اگر برای دانگل اندروید تی‌وی گوگل باشد، در بخش پشتی این دستگاه قرار می‌گیرد. طبق اطلاعات موجود در FCC، دستگاه GZRNL تنها از وای فای و بلوتوث پشتیبانی می‌کند که تعجب‌برانگیز نیست.

دستگاه G9N9N تنها به عنوان یک محصول بی‌سیم لیست شده و اطلاعات بیشتری از آن وجود ندارد، با این حال برچسب FCC زیر کاور بخش باتری قرار می‌گیرد. بنابراین انتظار می‌رود با ریموت دانگل اندروید تی‌وی روبه‌رو باشیم چرا که اکثر ریموت‌ها دارای کاور بخش باتری هستند که زیر آن، چندین باتری قرار می‌گیرند.

دانگل اندروید تی‌وی گوگل
این ریموت تنها از بلوتوث پشتیبانی می‌کند و همانطور که در برچسب FCC قابل مشاهده است، این دستگاه به همراه دانگل گوگل در تایلند به تولید می‌رسند که نشان از گسترش و تنوع زنجیره تامین گوگل دارد. شماره مدل این محصولات متفاوت از دستگاه‌های گذشته گوگل است و این کمپانی معمولا از شماره مدل‌های مرتبط با «استار ترک» مانند NC2-6A5 و NCC-1701 برای کروم کست استفاده کرده است.

نزدیک به دو ماه پیش گزارشی در اینترنت منتشر شد مبنی بر اینکه گوگل در حال توسعه یک دانگل تلویزیون با اسم رمز «سابرینا» است که از اندروید TV و ریموت با رابط کاربری سنتی استفاده می‌کند. در حال حاضر تنها چندین تلویزیون از اندروید تی‌وی بهره می‌برند و همچنین محصولاتی مانند انویدیا شیلد با قیمت پایه ۱۴۹.۹۹ دلار و شیائومی می باکس اس با قیمت ۵۹.۹۹ دلار در بازار به فروش می‌رسند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها