بارسلونای هشت بر دو قابل بخشش نیست. کاتالان ها هفته گذشته در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا آنچنان خجالت آور مقابل بایرن مونیخ شکست خوردند که هرگز از یاد هواداران این تیم نمی رود.
کد خبر: ۱۲۷۴۲۹۱

به گزارش جام جم آنلاین ، شکست هشت بر دو مقابل بایرن مونیخ زلزله ای مهیب در باشگاه کاتالانی بود. کاتالان ها حالا عذر تمام ستاره های ریز و درشت خود را خواسته اند، از پیکه گرفته تا سوارز. تنها ستاره ای که «کنار گذاشتن» درباره او معنایی ندارد مسی است. باشگاه بارسلونا قصد دارد این اسطوره بی بدیل را به همراه تعدادی بازیکن جوان برای فصل آینده حفظ کند اما بقیه بازیکنان با تجربه نظیر پیکه و سوارز را کنار بگذارد. اما مسی خودش تمایلی به ماندن در کاتالونیا ندارد. او بیش از 20 سال است که در بارسلون زندگی می کند، پسرانش در اینجا متولد شده اند و تمام کسب و کار خودش و همسرش اینجاست. اما با این حال انگار او تمام این ها را می خواهد پشت سر بگذارد تا به طور موقتی یکی دو سال به ایتالیا برود. اینترمیلان مقصد بعدی مسی معرفی می شود.

 

بزرگ ترین انتقال تاریخ

جدایی مسی از بارسلونا و پیوستنش به اینترمیلان بزرگ ترین اتفاق تاریخ فوتبال در زمینه نقل و انتقالات است. تصور بارسلونای بدون مسی بسیار دشوار است اما گویا مسی کم کم تصمیمش را گرفته. البته این انتقال در گروی یک موضوع قرار دارد؛ موافقت دولت چین!

رونالدو کومان سرمربی جدید و هلندی بارسلونا دراینباره مذاکراتی با مسی داشته اما این فوق ستاره نمی خواهد زیر بار برود.

استیون ژانگ رییس باشگاه بارسلونا یک چینی الاصل است و بسیاری از منابع مالی او به کشورش گره خورده. او برای اینکه بزرگ ترین انتقال تاریخ فوتبال را انجام بدهد نیاز به کمک و حمایت دولت چین دارد. بند آزادسازی لیونل مسی 700 میلیون یورو است و به نظر می‌رسد که حالا رئیس چینی باشگاه اینتر برای پرداخت آن دست به دامن دولت کشورش شده است.

مسی در آستانه جدایی قرار دارد؟ بسیاری جدایی او را بدترین تصمیم فوتبالی اش می دانند. اما مسی خسته شده و انگار می خواهد دنباله رو راه رونالدو باشد و از سری آ ایتالیا سردربیاورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها