طرح مفهومی پشت پرده آی‌فون SE اکنون برای همگان آشکار شده است. این هندست تلفیقی از الگوی طراحی کاملا شناخته شده و فناوری‌های امروزی محسوب می‌شود. بر اساس گزارشات مخابره شده اکنون اپل با تولید مدل جدید اپل واچ چنین ایده‌ای را دنبال خواهد کرد.
کد خبر: ۱۲۷۴۲۶۷

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از زومیت،اخیرا شاهد رونمایی از دومین نسل آی‌فون SE بودیم. این محصول دربردارنده جدیدترین فناوری‌های اسمارت‌فونی است که پیش‌تر در گوشی‌های سری آی‌فون 11 مورد بهره‌برداری قرار گرفتند. کلیه اجزای آی‌فون SE جدید درون کالبدی مشابه آی‌فون 8 گنجانده شدند. به‌طور خلاصه در این هندست الگوی طراحی قدیمی و فناوری جدید با یکدیگر تلفیق شدند.

چنین تلفیقی به اپل امکان داد تا بدون کاهش عملکرد دستگاه موفق به تولید یک اسمارت‌فون ارزان‌قیمت‌تر شود. در عین‌حال این دستگاه احتمالا طی سالیان آتی به‌روزرسانی‌های متعددی را دریافت خواهد کرد؛ سناریویی که به لطف استفاده از تراشه A13 اپل امکان‌پذیر خواهد بود. به گفته یک شخص خبرچین با نام مستعار Komiya اکنون اپل برای تولید یک مدل اپل واچ نیز رویکرد مشابهی را به‌کار خواهد بست. بدین‌ترتیب اپل واچ SE با الگوی طراحی آشنا برای کاربران احتمالا در ماه مارس آینده عرضه خواهد شد.

اپل واچ SE: تلفیقی از فناوری جدید و سبک طراحی شناخته شده
همان‌طور که در محتوای توئیت شخص خبرچین نیز کاملا مشهود است؛ اپل واچ SE ظاهرا به‌عنوان جانشین اپل واچ سری 3 عرضه می‌شود. بنابراین مدل جدید ضمن برخورداری از الگوی طراحی نسخه قدیمی اپل واچ با جدیدترین فناوری‌های داخلی روانه بازار خواهد شد. این محصول مجهز به تراشه‌های S6 و W4 خواهد بود. بر اساس پیش‌بینی‌ها تراشه‌های مذکور در اپل واچ سری 6 به‌کار گرفته خواهند شد. مدل پیشرفته جدید احتمالا در پاییز امسال عرضه می‌شود. در عین‌حال انتظار می‌رود که قیمت‌گذاری دستگاه کماکان هم‌تراز با سری 3 باقی بماند.

اپل ظاهرا تصمیم گرفته تا در کنار مدل‌های برتر طیف متنوعی از محصولات را تولید نماید. همچنین غول کوپرتینویی احتمالا اپل واچ SE ارزان‌قیمت خود را صرفا در مدل آلومینیومی و سایز 42 میلی‌متری عرضه خواهد کرد؛ اگرچه این موضوع هنوز قطعیت نیافته است. همچنین پشتیبانی از مشخصه نمایشگر همیشه روشن نیز چندان محتمل به‌نظر نمی‌رسد. اپل واچ SE احتمالا در مدل‌های رنگی نقره‌ای، خاکستری و طلایی عرضه خواهد شد.

تا این لحظه اپل به منظور عرضه مدل‌های ارزان‌قیمت‌تر اپل واچ صرفا تولید نسخه‌های قدیمی‌تر اسمارت‌واچ خود را در دستور کار قرار داده است و عرضه اپل واچ SE به‌معنای تغییر این راهبرد خواهد بود. 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها