هر چند سازمان لیگ تاریخ جدید بازی های لیگ برتر را اعلام کرده اما با توجه به اعلام رسمی زمان نقل و انتقالات براحتی می توان شروع فصل جدید بازی را را حدس زد.
کد خبر: ۱۲۷۴۲۴۸

به گزارش جام جم آنلاین ، بر اساس قوانین فیفا فدراسیون های ملی می توانند 12 هفته یعنی 84 روز برای نقل و انتقالات ابتدای فصل در نظر بگیرند که کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ این کار را انجام داده و اعلام کرده تیم ها از 6 شهریور تا 29 آبان می توانند بازیکن جدید به ترکیب خود اضافه کنند؛ در تعیین این زمان دقت های لازم صورت گرفته به این خاطر که تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا می توانند با در اختیار گرفتن بازیکنان جدید وارد بازی های باقی مانده این تورنمنت شوند.

در فصول گذشته نقل و انتقالات چهار هفته از شروع فصل جدید بازی ها را در نظر می گرفته؛ همانند لیگ های اروپایی تا تیم ها اشتباهات خود در جذب بازیکن در ابتدای فصل را اصلاح کنند. این قانون هم چنین به بازیکنان این فرصت را می دهد تا اگر از انتخاب تیم جدید خود راضی به نظر نمی رسند تیم خود را پیش از فرا رسیدن پنجره زمستانی تغییر دهند. بر این اساس پیش بینی می شود فصل جدید لیگ برتر اواخر مهر یا روزهای ابتدایی آبان استارت بخورد. در چنین شرایطی 4 هفته از بازی های فصل جدید لیگ برتر برگزار می شود و بعد پرونده نقل و انتقالات در تاریخ 29 آبان بسته می شود.

از آنجایی که تیم ها برای آماده سازی نیاز به 6 تا 8 هفته زمان دارند و شروع بازی ها از اواخر مهر یا اوایل آبان پیش بینی می شود دور جدید تمرینات تیم های لیگ برتر از دهه سوم شهریور آغاز شود. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها