سخنگوی سازمان سنجش اعلام کرد

غیبت بیش از ۱۲ هزار داوطلب در کنکور زبان

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از غیبت بیش از ۱۲ هزار داوطلب در کنکور زبان خبر داد و گفت: بیش از ۱۶۱ هزار داوطلب گروه آزمایشی زبان کارت ورود به جلسه گرفتند.
کد خبر: ۱۲۷۴۲۰۵
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، فاطمه زرین آمیزی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: فرایند برگزاری کنکور از روز چهارشنبه ۲۹ مرداد، با رقابت داوطلبان گروه آزمایشی هنر آغاز شد و روز پنجشنبه ۳۰ مرداد نیز داوطلبان گروه های آزمایشی علوم انسانی و فنی و ریاضی آزمون خود را برگزار کردند، روز ( جمعه ۳۱ مرداد) در سومین روز برگزاری این ماراتن علمی، نیز داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی رقابت کردند  و در نهایت پرونده کنکور سال ۹۹ امروز شنبه اول شهریور با رقابت بیش از ۱۶۱ هزار داوطلب بسته می شود.
 
وی در ادامه تصریح کرد: برای آزمون گروه آزمایشی زبان های خارجی که امروز برگزار می شود، تعداد ۱۶۱ هزار و ۸۹۰ داوطلب کارت ورود به جلسه دریافت کرده اند. 
 
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: کلید اولیه سئوالات آزمون سراسری (داخل کشور) از ساعت ۲۱ دوشنبه سوم شهریور و کلید سئوالات آزمون داوطلبان خارج از کشور نیز بعد از ظهر روز چهارشنبه ۵ شهریور بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.
 
زرین افزود: سازمان سنجش آموزش کشور به منظور رفع نواقص و مشکلات حوزه های برگزاری آزمون سراسری سال ۹۹ از نظر اجرای پروتکل های بهداشتی و در راستای برگزاری هر چه بهتر فرایند آزمون در روزهای آزمون از داوطلبان این آزمون از جمله از داوطلبان معلول و استثنایی نظرسنجی می کند و برای این منظور فرم نظرسنجی بر روی سایت این سازمان قرار گرفته است.
 
وی در پایان با بیان اینکه بر اساس نظرسنجی های انام شده، تاکنون داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی بیشترین رضایت را از نحوه برگزاری آزمون و پروتکل های اجرایی داشته اند، گفت: در نظرسنجی که روز گذشته با نظارت وزارت بهداشت از داوطلبان کنکور علوم تجربی انجام شد در سوال اول میزان رضایت مندی داوطلبان ۹۶.۸۹ تا ۹۷.۷۸ درصد اعلام شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها