واچ فیس می بند 4 چیزی است که این روزها خیلی‌ها خواهانش هستند. ولی متأسفانه اپ Mi Fit در ارائه واچ فیس‌‌ عملکرد چندان جالبی نداشته و همین باعث شده که اپ‌های شخص ثالث برای دانلود واچ فیس های متفرقه جان بگیرند و قد علم کنند.
کد خبر: ۱۲۷۴۱۴۰

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیجیاتو،اپ MiBand4 جزو موفق‌ترین آن‌هاست که امروز با آن آشنا می‌شوید. به عنوان یک اپ مستقل، MiBand4 ده‌ها، بلکه صدها واچ فیس زیبا و بی‌نظیر را در خودش گردآوری کرده که می‌توانید به رایگان دانلودشان کنید و از تنوع واچ فیس های می بندتان لذت ببرید.

معرفی اپلیکیشن Notify & Fitness for Mi Band؛ می بند به توان دو
همانطور که از عنوانش پیداست، MiBand4 برای دستبند سلامتی می بند 4 طراحی شده، بنابراین از واچ فیس‌های آن نمی‌توانید برای بندهای دیگر استفاده کنید. به محض ورود به اپلیکیشن، جدیدترین واچ فیس های در ردیف‌های ستونی برایتان به نمایش در می‌آیند؛ واچ فیس هایی که در زبان‌های مختلف آماده شده‌اند و به سرعت می‌‌توانید جایگزین واچ فیس فعلی‌تان کنید.

MiBand4 آنقدر در این واچ فیس‌ها تنوع دارد که همه را در دسته‌‌های موضوعی طبقه‌بندی کرده: از حیوانات و طبیعت گرفته تا بازی‌ها، فیلم‌های سینمایی، واچ فیس‌های کودکانه، واچ فیس‌های آنالوگ و ... هر چه به فکرتان برسد را می‌توانید در آرشیو این اپلیکیشن پیدا کنید.

تک تک واچ فیس‌ها هم صفحه دانلود مخصوص به خودشان را دارند و بر اساس جزئیاتی که در آن‌ها به کار رفته قابل جستجو هستند. به این شکل که با استفاده از فیلترهای جستجوی برنامه می‌توانید واچ فیس‌ها را بر اساس دیجیتال یا آنالوگ بودن، نمایش شارژ باتری، کالری، تعداد قدم‌ها، مسافت طی شده، روز هفته، تاریخ یا ثانیه شمار جستجو کنید.

نکته عالی دیگر این که MiBand4 امکان نصب واچ فیس‌هایی که خودتان ساخته‌اید را هم به شما می‌دهد. در تنظیمات اپلیکیشن بخشی هست که می‌توانید فایل نصبی واچ فیس (با فرمت bin.) و عکس و گیف‌های مربوط به آن را در اپ بارگذاری کنید تا آن را به شکل یک فایل قابل نصب به اپلیکیشن Mi Fit بفرستد.

از واچ فیس‌های خود برنامه هم که بخواهید استفاده کنید، نیازمند اپ Mi Fit هستید. خوشبختانه پروسه نصب بسیار ساده است و وقت زیادی هم از شما نمی‌گیرد. با انتخاب هر واچ فیس و فشردن دکمه Install، در قدم اول باید اپ Mi Fit را باز کنید. سپس به بخش Profile رفته و روی Mi Band 4 اشاره کنید و در نهایت به Watchface Settings بروید. اینجا با اشاره روی تب Manager می‌توانید واچ فیسی که در اپلیکیشن انتخاب کرده‌اید را ببینید و روی بند هوشمندتان بنشانید.

این اپ خوب و کاربردی را می‌توانید همین حالا و به رایگان از پلی استور دانلود کنید و از تنوع واچ فیس‌هایش لذت ببرید. فقط پیش از دانلود توجه داشته باشید که اپلیکیشن برای انجام درست کارش به تغییر آی پی نیاز دارد. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها