شرکت وسترن دیجیتال از حافظه SSD جدید به نام My Passport SSD رونمایی کرد. این محصول که از درگاه USB 3.2 Gen 2 استفاده می‌کند، به فناوری NVMe مجهز شده و سرعت خواندن و نوشتن آن به ترتیب ۱۰۵۰ و ۱۰۰۰ مگابایت بر ثانیه اعلام شده است.
کد خبر: ۱۲۷۴۱۳۹

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیجیاتو،سترن دیجیتال My Passport SSD در ظرفیت‌های مختلف تا ۲ ترابایت قابل خریداری است و همانند اکثر حافظه‌های SSD و محصولات سری پاسپورت در کف دست جای می‌گیرد. از ویژگی‌های قابل توجه آن می‌توان به کیس فلزی اشاره کرد که با گوشه‌های خمیده و طرح برجسته ظاهر این محصول را تا حدودی از یکنواختی دور کرده است.

به گفته سازنده My Passport SSD در برابر ضربه و تکان مقاوم بوده و در صورت سقوط از ارتفاع ۱.۹ متری عملکرد خود را حفظ می‌کند. این محصول همراه با کابل USB-C و آداپتور USB-A به دست مشتری رسیده و با سیستم عامل mac و کامپیوترهای ویندوزی سازگار است.

آن‌طور که وسترن دیجیتال می‌گوید، حافظه My Passport SSD داده‌ها را دو برابر سریع تر از نسخه قبلی (مدل سال ۲۰۱۸) انتقال می‌دهد و از قابلیت استاندارد رمزنگاری پیشرفته (AES) با کلیدهای ۲۵۶ بیتی برای رمزگذاری داده‌ها استفاده می‌کند.

حافظه وسترن دیجیتال My Passport SSD در ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت به قیمت ۱۱۹.۹۹ دلار و ۱ ترابایت به قیمت ۱۸۹.۹۹ دلار (هر دو به رنگ نقره ای) از هم اکنون از آمازون و Best Buy قابل خریداری است. به گفته سازنده رنگ‌های متنوع تر و ظرفیت ۲ ترابایتی این محصول نیز اواخر سال جاری میلادی روانه بازار خواهد شد. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها