خاطره-عکس با خداداد عزیزی

بلاژویچ به من لباس هم نداد!

خداداد عزیزی در گفت و گو با جام جم آنلاین مطرح کرد؛

خوشبخت تر از ویلموتس در فوتبال ندیدم / اخذ خسارت؛ فقط و فقط از مسببان

 170 میلیارد تومان. این مبلغ، حدودی است و باید به مردی بدهیم که حالا به «آرسن لوپن»  زمانه معروف شده است. انعقاد قرارداد با ویلموتس و حالا تاوان حدود 170 میلیارد تومانی به قدری سنگین و ناراحت کننده است که برای 24 ساعت حتی اخبار کرونا را هم تحت تاثیر خود قرار داد.
کد خبر: ۱۲۷۴۰۶۱

به گزارش جام جم آنلاین ، اکنون این موضوع به مجلس هم کشیده شده و بسیاری بر این اعتقادند که باید به هر شکل ممکن یا جلوی پرداخت چنین مبلغ هنگفتی به بی مصرف ترین سرمربی تاریخ فوتبال ایران گرفته شود یا اینکه ابدا از بیت المال پرداخت نشود.

تحقیق و تفحص در اینباره شروع شده و طبیعی است که همین اول کار متهمان انعقاد قرارداد با ویلموتس نقش خود را در این ماجرا کاملا تکذیب کنند.

خداداد عزیزی حماسه ساز ملبورن و از مطرح ترین چهره های فوتبال ایران در اینباره به جام جم آنلاین گفت: قرارداد ویلموتس هنوز هم جای بحث و بررسی دارد اما چیزی که کاملا مشخص به نظر می رسد این است که مقصران این قرارداد عجیب خیلی بیشتر از یکی دو نفر هستند. یک گروه این قرارداد را بسته است و باید همه آنها مورد بازخواست قرار بگیرند. این را دیگر همه می دانند.

خداداد افزود: من هم کاملا موافقم که جریمه فقط و فقط از مقصران گرفته شود. چه دلیلی دارد که یکی دیگر کار اشتباهی انجام بدهد آن وقت تاوانش را افراد دیگری پس بدهند؟ کسانی که به قول معروف یک عکس با شورت ورزشی ندارند آنچنان آتش به جان فوتبال انداخته اند که نمی توان آن را جبران کرد. این جریمه فیفا خیلی سنگین است. واقعا باور کردنی نیست.

این پیشکسوت فوتبال در ادامه گفت: اخذ جریمه فقط و فقط باید از جیب مسببان امضای این قرارداد باشد نه کسانی که مردم. مطمئنم حتما پای منفعت کسانی در میان بوده که این چنین قرارداد بسته شده. وگرنه این قرارداد را جلوی من هم می گذاشتند با کمال میل امضا می کردم و اصلا هم به طرف معامله یادآور نمی شدم که چه اشتباه بزرگی می کنند.

خداداد عزیزی درباره ویلموتس نیز گفت: این مربی به درد فوتبال ما نخورد که هیچ یک خسارت وحشتناک هم روی دستمان گذاشت. الان هم پول دارد هم رزومه. پول های بادآورده را برداشت و برد و پشت سرش را هم نگاه می کند. خوشبخت تر از او در فوتبال ندیدم.

حماسه ساز ملبورن در پایان گفت: فوتبال ما مشکل کم داشت حالا این هم اضافه شد. باید خیلی بیشتر از اینها مراقب بودیم اما گویا صلاح بر این بود که چشم بسته 170 میلیارد تومان پول بی زبان را بدهیم دست یک مربی به درد نخور و بی کارنامه تا برود جزیره بخرد. این خسارت 150 میلیارد تومان است یا اصلا 100 هزار میلیارد و یا هر مبلغ دیگری باید از کسانی گرفته شود که این قرارداد را با او امضا کردند و هیچ چیز دیگری غیر از این نباید باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
۰
۰
درود بر شما
باید دستگاه قضائی با مسببین انعقاد این قرارداد ننگین به شدت برخورد کند و مبلغ جریمه با توقیف اموال مسببین پرداخت شود.

نیازمندی ها