تصاویر رندرشده‌ی منتشرشده از گوشی سامسونگ گلکسی S20 Fan Edition از نمایشگر مسطح ۶/۴ و ۶/۵ اینچی حکایت می‌کند.
کد خبر: ۱۲۷۳۹۲۱

گزارش جام جم آنلاین به نقل از موزیت، عکس رندرهایی که اخیرا از گوشی سامسونگ Galaxy S20 Fan Edition یا به‌عبارتی S20 FE افشا شده است، نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند نمایشگری مسطح خواهد داشت. دو حساب کاربری OnLeaks و Pricsbaba، رندرهای اتوکدشده‌ای منتشر کردند که مهر تأییدی بر این ادعا است و جزئیات بیشتری از ظاهر گوشی به‌تصویر می‌کشند.

نکته‌ی جالب این است که اندازه‌ی صفحه‌نمایش بین ۶/۴ و ۶/۵ اینچ است و این موضوع باعث می‌شود که این محصول میان گلکسی S20 با اندازه‌ی ۶/۲ اینچ و گلکسی S20 پلاس با اندازه‌ی ۶/۷ اینچ قرار بگیرد. دوربین سلفی نیز به‌صورت حفره‌ای در مرکز فوقانی نمایشگر، مثل سایر پرچم‌داران سامسونگ قرار داده شده است.

با وجود نمایشگر کوچک‌تر در این مدل از پرچم‌دار آینده‌ی سامسونگ، به‌دلیل حاشیه‌های دور نمایشگر، گلکسی نسخه‌ی FE تقریبا اندازه‌ی کلی یکسانی با گلکسی S20 پلاس خواهد داشت و ابعاد آن برابر با ۱۶۱ در ۷۳ در ۸ میلی‌متر است. علاوه‌براین، ظرفیت باتری درنظر گرفته‌شده نیز با نسخه‌ی پلاس برابر است و ۴،۵۰۰ میلی‌آمپریساعتی خواهد بود.

افشاکنندگان معتقدند فریم گلکسی S20 FE از جنس فلز و قاب پشتی‌اش شبیه گوشی گلکسی Note20 و از جنس پلاستیک فشرده‌ی مات خواهد بود.

گوشی سامسونگ گلکسی S20 FE در Geekbench برخلاف شایعات نه با اسنپدراگون ۸۶۵، بلکه با تراشه‌ی اگزینوس ۹۹۰ ظاهر شده است. طبق اخبار Ice Universe، گوشی گلکسی S20 FE مانند سایر مدل‌های S20، نمایشگری با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و گواهی IP68 برای مقاومت دربرابر نفوذ آب دارد. براساس اطلاعات افشاشده‌ی گذشته، دوربین این گوشی از ماژول‌های ۱۲ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و فوق‌عریض برخوردار خواهد بود؛ اما حسگر تله‌فوتو با بزرگ‌نمایی سه‌برابری ماژول ۸ مگاپیکسلی خواهد داشت.

اطلاعات تکمیلی به‌دست‌آمده از رسانه‌ی کره‌ای The Elec، از عرضه‌ی گلکسی FE در اکتبر با قیمت ۷۶۰ دلار حکایت می‌کند. زومیت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها