کد خبر: ۱۲۷۳۹۱۳

نسخه 5G اسمارت‌فون نوکیا 8.3 به عنوان اولین اسمارت‌فون 5G شرکت HMD Global در بازار اروپا به فروش می‌رسد. به نظر می‌رسد که نوکیا 9.3 PureView و میان‌رده نوکیا 7.3 تلفن‌های بعدی این شرکت فنلاندی باشند که از نسل پنجم شبکه همراه پشتیبانی می‌کنند. به علاوه، گفته می‌شود که HMD Global برروی تلفن هوشمند نوکیا 6.3 نیز کار می‌کند. به گزارش منابع آگاهی که با روند توسعه این سه تلفن ارتباط دارند، شرکت HMD آن‌ها را در سه‌ماهه آخر سال جاری میلادی معرفی می‌کند. این گزارش توسط وب‌سایت معتبر Nokia Power User منتشر شده است.
گزارش مذکور بیان می‌کند که فرآیند توسعه سه تلفن جدید نوکیا تقریبا به پایان رسیده است و این شرکت فنلاندی تست‌های نهایی را به‌زودی برروی این تلفن‌ها شروع می‌کند. پس از پایان این تست‌ها، تولید انبوه اسمارت‌فون‌های نوکیا 6.3، نوکیا 7.3 و نوکیا 9.3 PureView از ماه سپتامبر یا اکتبر آغاز می‌شود. در این گزارش هم‌چنین اشاره شده است که دو تلفن نوکیا 2.4 و 3.4 در ماه سپتامبر معرفی خواهند شد.

نوکیا 9.3
براساس گزارش‌هایی که قبلا منتشر شده بودند، نسخه 5G گوشی نوکیا 9.3 PureView از تراشه پرچمدار اسنپدراگون 865 استفاده می‌کند. به علاوه، ممکن است که این هندست دارای یک صفحه‌نمایش 120 هرتزی باشد. برخی از افراد معتقدند که این تلفن احتمالا به فناوری دوربین سلفی زیر نمایشگر مجهز شود.

در طرفی دیگر، نوکیا 7.3 5G برای پردازش اطلاعات از چیپست اسنپدراگون 690 بهره می‌گیرد. از سایر مشخصات این گوشی می‌توان به پنل 6.3 اینچی فول اچ‌دی پلاس با نسبت ابعاد 20:9 و دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 48 یا 64 مگاپیکسل اشاره کرد. پیش‌بینی می‌شود که یک دوربین سلفی با کیفیت 24 مگاپیکسل هم در جلوی هندست تعبیه شود. در بخش تامین انرژی نوکیا 7.3 یک باتری 4000 میلی‌آمپر با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 18 وات وجود دارد.

میان‌رده نوکیا 6.3 نیز احتمالا به تراشه اسنپدراگون 670 یا 675 مجهز می‌شود. این تلفن از یک صفحه‌نمایش 6.2 اینچی و دوربین اصلی چهارگانه استفاده خواهد کرد. یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسل و باتری 4000 میلی‌آمپر با پشتیبانی از شارژ 18 وات هم از سایر مشخصات احتمالی این دستگاه به شمار می‌روند.


منبعGizmochina

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها