نویسنده سریال «بچه مهندس» گفت: تلاشمان این است که قصه ای پرطراوت و با نشاط و دو سه گام جلوتر از فصل قبلی داشته باشیم و دوست نداریم که عقب‌گرد داشته باشیم.
کد خبر: ۱۲۷۳۸۵۳

اتفاق‌های غیر منتظره «بچه مهندس» در فصل چهار/نمی‌خواهیم عقب گرد داشته باشیم

به گزارش گروه سیما جام جم آنلاین از فارس، «حسن وارسته» نویسنده سریال «بچه مهندس»گفت: این روزها به صورت تمام وقت نگارش سیناپس و طرح کلی فصل چهار بچه مهندس را در دست دارم. فعلا به تنهایی قصه را در می آورم و بعدا اگر لازم شد نویسنده های دیگری به کار اضافه می کنیم.

وارسته همچنین درباره اینکه پرش زمانی در قصه فصل جدید این سریال خواهیم دید؟ نیز گفت: اینها همه سورپرایزهای قصه ما است و نمی توانیم در این باره صحبت  کنیم و تلاشمان این است که قصه ای پرطراوت و با نشاط و دو سه گام جلوتر از فصل قبلی داشته باشیم و دوست نداریم که  عقب گرد داشته باشیم.

این نویسنده ادامه داد: در اصل می خواهیم یک کار پر انرژی جوان پسند با همان دغدغه های بچه مهندس های قبلی به روی آنتن ببریم. جوان نخبه، فضای دانشگاه، مطالبه های جوانان و مباحث اخلاقی و خانوادگی جزو داشته های ما برای این فصل از سریال است.

اتفاق‌های غیر منتظره «بچه مهندس» در فصل چهار/نمی‌خواهیم عقب گرد داشته باشیم

وارسته درباره قهرمان اصلی قصه این سریال نیز ادامه داد: بچه مهندس قصه ما جواد جوادی است و اگر کاراکترهای دیگری در کنار جواد هستند برای رسیدن او به هدف های بزرگترش از جمله اهداف اجتماعی شخصی و میهنی است. سعی مان بر این است با همان لحن قبلی که داشتیم این کار را انجام دهیم.

اتفاق‌های غیر منتظره «بچه مهندس» در فصل چهار/نمی‌خواهیم عقب گرد داشته باشیم

 فصل چهار «بچه مهندس» به کارگردانی علی غفاری در سی قسمت در حال طراحی است. سعید سعدی تهیه کننده و فرهاد قائمیان، ثریا قاسمی، روزبه حصاری، کامران تفتی، سلمان فرخنده، عباس جمشیدی فر، سعید کریمی، مهشید جوادی و ... از بازیگران این فصل سریال بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها