نماینده مجلس یازدهم در گفتگو با جام جم آنلاین :

طرح دولت برای گشایش اقتصادی ،آینده فروشی است

عضوکمیسیون عمران مجلس یازدهم طرح دولت برای گشایش اقتصادی کشور را استقراض و آینده فروشی عنوان کرد و تاکید کرد که این طرح به نفع مردم نخواهد بود.
کد خبر: ۱۲۷۳۸۵۱
مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در گفتگو با جام جم آنلاین گفت:دولت می خواهد نزدیک به 500 هزار بشکه نفت را به مردم بفروشد و با یک درآمد در بازار سرمایه، نزدیک به 220 هزار میلیارد تومان درآمد کسب کند که این رقم معادل یک دوم بودجه فعلی کل کشور است.
 
این نماینده مجلس در دوره یازدهم  تاکید کرد: دراین طرح نفتی به مردم داده نمی شود و سر رسید آن 2 سال بعد است یعنی در این شرایط نیمی از بودجه دولت آینده پیش خور و خرج می شود و دولت آینده یک دوم بودجه خود را بدهکار خواهد بود.
 
وی با اشاره به مشکلات پیش رو طرح دولت افزود: در آینده مشخص نیست که قیمت جهانی نفت چقدر خواهد شد و اگرقیمت از یک نرمال جهانی پایین رفت چگونه باید این فاصله نرخ جبران شود و یا اینکه اگر تحریم ها باقی ماند چه خواهد شد وکجا باید این مبالغ هزینه شود .
 
نماینده اهواز گفت:طرح دولت به نوعی درآمد زایی برای قوه مجریه است وچون دولت در شرایطی  است که متحمل مشکلات است در اولین اقدام تلاش می کند که هزینه های خود را از آسانترین راه ، که همان تحمیل هزینه ها به مردم است تامین کند تا سوء مدیریت خود را از جیب مردم جبران کند.
 
یوسفی تاکید کرد: طرح دولت برای فروش نفت به مردم استقراض و آینده فروشی است و به نفع مردم نخواهد بود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها