رئیس سازمان سنجش آموزش کشور:

۱۰ مصلی و ۴۸ مکان ورزشی حوزه کنکور شدند

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: امسال با کمک نهاد سیاستگذاری مصلی های کشور و وزارت ورزش و جوانان بیش از ۱۰ مصلی و ۴۸ سالن و ورزشگاه به حوزه امتحانی کنکور سراسری اضافه شدند.
کد خبر: ۱۲۷۳۸۱۱

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، ابراهیم خدایی در نشست مجازی رؤسای دانشگاه‌های کشور درباره برگزاری کنکور سراسری ۹۹ گفت: پنجاه و هفتمین کنکور سراسری در روزهای ۲۹ مرداد، ۳۰ مرداد، ۳۱ مرداد و اول شهریور ۹۹ طی چهار روز و با شرکت یک میلیون و ۱۴۶ هزار نفر برگزار می‌شود. ۵۸ درصد داوطلبان زن و ۴۲ درصد داوطلبان مرد هستند.

وی افزود: این آزمون در ۳۹۲ شهر در ۳۳۰۰ حوزه امتحانی برگزار می‌شود. سال گذشته آزمون سراسری در ۲۱۰۰ حوزه امتحانی برگزار شده بود. عوامل اجرایی آزمون سراسری از تعداد ۸۷ هزار نفر سال ۹۸ به تعداد ۱۱۵ هزار نفر در سال ۹۹ افزایش یافته است.

وی گفت: امسال با کمک نهاد سیاستگذاری مصلی‌های کشور و وزارت ورزش و جوانان بیش از ۱۰ مصلی و ۴۸ سالن و ورزشگاه به حوزه امتحانی کنکور سراسری اضافه شدند.

خدایی یادآور شد: فضای برگزاری کنکور از میزان ۲ میلیون متر مربع در سال ۹۸ به ۵ میلیون متر مربع افزایش یافت که به صورت متوسط ۲.۳ رشد داشته است.

وی تاکید کرد: حداقل فاصله صندلی‌ها در همه حوزه‌ها به میزان فاصله ۱.۸ متر برای کلیه داوطلبان رعایت شده است. با توجه به کمک همه دستگاه‌های کشوری و لشگری توانستیم آزمون سراسری را اجرا کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها