کادرفنی پرسپولیس برای حراست از دروازه سرخپوشان، صحبت های نهایی را با حامد لک انجام داده‌اند.
کد خبر: ۱۲۷۳۸۰۱

به گزارش جام جم آنلاین ، ورزش سه نوشت: دروازه بان تیم فوتبال ماشین سازی که سابقه حضور در تیم هایی مثل صبا، فولاد، تراکتور و... را دارد، در حالی به عنوان گزینه اصلی دروازه پرسپولیس در فصل آینده پای میز مذاکره با مربیان پرسپولیس قرار گرفته که بوژیدار رادوشوویچ دروازه بان اهل کرواسی بعد از جدایی علیرضا بیرانوند در قد و قواره یک گلر اصلی نشان نداده و همین مسئله تردیدهایی را در دل مربیان پرسپولیس ایجاد کرده است.

رادوشوویچ که در دوره حضور علیرضا بیرانوند باعث رقابت جویی، بازی های پرتعدادی را برای پرسپولیس با درخشش خود از کار درآورد، در پی جدایی بیرانوند متزلزل ظاهر شده و در مسابقه دیروز نیز سه بار مقابل حمله وران گل گهر تسلیم شد. اگرچه تنها روی یک گلرمقصر بود و یکی دو سیو خوب نیز از خود نشان داد.

اما در حالی که گفته می‌شد پرسپولیس برای جانشینی بیرانوند روی چهره هایی مثل علیرضا حقیقی و رشید مظاهری نظر دارد، دروازه بان ۲۹ ساله تیم ماشین سازی جلوتر از بقیه با مربیان پرسپولیس به توافق رسیده و اگر اتفاقی نیفتد در پایان فصل قرارداد خود را با سرخپوشان امضا می‌کند تا به آرزوی همیشگی اش بازی در پرسپولیس برسد. لک این فصل عضو تیم ماشین سازی تبریز بوده و از گلرهای موفق این فصل محسوب می‌شود. بنابر اطلاع خبرنگار ما پرسپولیسی ها همچنین نیم نگاهی نیز به پیام نیازمند دروازه بان ملی پوش سپاهان دارند اما او یک فصل دیگر با سپاهان قرارداد دارد و جدایی اش از این تیم مقدور نیست. نیازمند تنها در شرایطی میتواند از سپاهان جدا شود که یک پیشنهاد خارجی داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها