به‌تازگی سازندگان آگهی‌های شغلی جدیدی را برای بازی BioShock 4 منتشر کرده‌اند که اطلاعاتی را از پلتفرم‌های مقصد این عنوان به ما می‌دهد.
کد خبر: ۱۲۷۳۶۲۱

بازی BioShock

شاید باورش سخت باشد، اما از عرضه آخرین نسخه سری بایوشاک بیش از 7 سال گذشته‌است. پس از BioShock Infinite، بجز عرضه بازسازی نسخه‌های قبلی شاهد نسخه جدیدی نبوده‌ایم. اما 2K به‌طور رسمی تأیید کرده که نسخه بعدی این سری در دست ساخت است و در زمان نامعلومی منتشر خواهد شد.

استودیو Cloud Chamber که با هدف کار بر روی این مجموعه شکل گرفته، مشغول توسعه جدید ترین نسخه بایوشاک است. طبق آگهی‌های شغلی جدید قرار گرفته، این بازی برای نسل بعد عرضه خواهد شد. البته که شنیدن چنین چیزی چندان تعجب‌آور نیست، چرا که پیش‌تر نیز اعلام شده بود هنوز زمان زیادی تا عرضه بازی باقی مانده‌است.

در قسمت دیگری ذکر شده که بازی در یک دنیای جدید و فانتزی جریان دارد. به‌نظر می‌رسد سازندگان بجای بازگشت به Rapture یا Columbia، ستینگ داستانی جدیدی را در ذهن دارند. بخش دیگری از آگهی‌های شغلی که برای طرفداران مجموعه کمی عجیب به‌نظر می‌آید، این است که استودیوی سازنده به‌دنبال آرتیست سینماتیکی است که بتواند “دقت و ظرافت را به سبک Wes Anderson در موقعیت‌گیری و فیلمبرداری خود ارائه دهد.”

در نهایت نیز عنوان شده که بازی با موتور گرافیکی Unreal Engine 4 در حال توسعه است. اما همان‌طور که ناشر بازی یعنی شرکت 2K اعلام کرده، توسعه بازی هنوز راه درازی را در پیش دارد و بعید نیست که سازندگان در آینده ساخت بازی را با موتور گرافیکی Unreal Engine 5 پیش ببرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها