اسمارت‌فون جدید شیائومی Mi 10 Ultra فردا به‌طور رسمی معرفی خواهد شد. با این حال، روند انتشار شایعات و اخبار درباره این تلفن هنوز متوقف نشده‌اند. شیائومی در دهمین سالگرد تاسیس خود از این گوشی و احتمالا چند محصول دیگر رونمایی می‌کند.
کد خبر: ۱۲۷۳۵۵۲

به تازگی یک تصویر در شبکه اجتماعی Weibo از پوستر تبلیغاتی Mi 10 Ultra منتشر شده که برخی از قابلیت‌ها و مشخصات این هندست در آن دیده می‌شوند. این تصویر توسط یک کاربر با نام مستعار Nonsense de digital در Weibo قرار گرفته است. در این پوستر به ویژگی‌هایی هم‌چون زوم دیجیتال 120 برابری دوربین، صفحه‌نمایش 10 بیتی 120 هرتز و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 120 وات اشاره شده است.

شیائومی Mi 10 Ultra
به علاوه، در این بنر تصاویری از نمای پشتی تلفن نیز دیده می‌شوند. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، هندست جدید چینی‌ها در رنگ‌های سفید و خاکستری معرفی خواهد شد و یک دوربین چهارگانه به همراه یک لنز پریسکوپی در پنل پشتی قرار دارد.

اسمارت‌فون شیائومی Mi 10 Ultra اولین تلفنی خواهد بود که از فناوری شارژ سریع 120 وات پشتیبانی می‌کند. شیائومی در این قسمت تلفن iQOO 5 شرکت ویوو را مغلوب کرده است. صفحه‌نمایش این تلفن نیز یکی دیگر از نکات قابل توجه آن است. این تلفن از یک پنل 120 هرتزی OLED 10 بیتی استفاده می‌کند که می‌تواند رنگ‌های بیشتری را نسبت به پنل‌های 8 بیتی به نمایش بگذارد. تلفن OPPO Find X2 Pro هم از این پنل بهره می‌برد.

در بخش پردازنده مرکزی این گوشی چیپست اسنپدراگون 865 پلاس شرکت کوالکام قرار دارد که یک رم با ظرفیت 16 گیگابایت آن را همراهی می‌کند. این چیپست قدرتمند توانایی‌های زیادی در بخش‌های مختلف کاربری داشته و نیاز تمامی کاربران را برطرف می‌کند. شیائومی مدتی پیش اعلام کرده بود که صفحه‌نمایش پرچمدار خود را از قبل به یک لایه محافظ و یک کیس محافظ ضدمیکروبی مجهز می‌کند.

منبعGizmochina

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها