تهیه کننده برنامه چراغانی در گفتگو با جام جم آنلاین:

چراغانی جشنواره مجری ها بود/ سعی کردیم کلیشه ها را بشکنیم

وجه تمایز «چراغانی» با برنامه های مناسبتی در اجرا و فضای این برنامه است.
کد خبر: ۱۲۷۳۳۰۸

چراغانی جشنواره مجری ها بود/ سعی کردیم کلیشه ها را بشکنیم

مجید عباسی تهیه کننده برنامه چراغانی که در ایام عید قربان تا غدیر روی آنتن شبکه سه رفت درباره ویژگی های این برنامه و تمایز آن با دیگر برنامه ها به خبرنگار جام جم آنلاین گفت: وجه تمایز چراغانی با برنامه های مناسبتی در اجرا و فضای این برنامه است. ما یک مجری ثابت نداشتیم و سعی شد به فراخور مهمانی که دعوت می شود مجری ای دعوت شود که تخصص موضوع مورد نظر را دارد و به همین دلیل جشنواره ای از مجریان در این برنامه وجود داشت.

وی همچنین به لوکیشن این برنامه اشاره و تصریح کرد: این برنامه از فضاهای استودیویی و فضاهای دکوراتیو معمول که در چنین برنامه هایی بهره گرفته می شود خارج شده است و سعی شد به حال و هوای خانه های قدیمی نزدیک شویم و با رفتن به سراغ چنین نوستالژی ای خواستیم قدمت بیشتری به این فضا دهیم که با بازخوردی هم که از مخاطب داشتیم پی بردیم که با این فضا ارتباط برقرار کرده است.

چراغانی جشنواره مجری ها بود/ سعی کردیم کلیشه ها را بشکنیم

‌عباسی در ادامه درباره شرایط تولید در اوضاع کرونایی گفت: ما هم مثل سایر مشاغل در شرایط کرونایی فضایی را تجربه کردیم که جدید بود اما خدا را شکر با تدابیری که در نظر گرفته شد تلاش شد کسی آسیب نبیند و حضار به گونه ای در دوربین دیده شوند که هم پروتکل ها رعایت شود و هم این اقدام جنبه آموزشی هم داشته باشد.

وی اضافه کرد: شرایط سختی داشتیم. باید هم برنامه را به موقع به پخش می رساندیم و هم مراقب می بودیم کسی مبتلا نشود و با همدلی تیم توانستیم تا الان بدون هیچ آسیبی برنامه را به تولید برسانیم.

چراغانی جشنواره مجری ها بود/ سعی کردیم کلیشه ها را بشکنیم

این تهیه کننده در پاسخ به اینکه در محرم برنامه ای خواهند داشت یا خیر، اظهار داشت: در محرم برنامه نداریم اما در دورانی که برنامه تعطیل است به لحاظ کمی و کیفی به فضای ارتقای برنامه فکر می کنیم.

وی در پایان عنوان کرد: چراغانی یک برنامه گفتگومحور است و ما سعی کردیم کلیشه های معروف را بشکنیم. این برنامه سه سال است که روی آنتن است و طی این مدت سعی کرده ایم که با دعوت از مهمانان در رشته های مختلف فرهنگی هنری برنامه را از یک بعدی بودن و کلیشه ای بودن خارج کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها