فرماندار گیلانغرب گفت: زلزله ۵.۱ ریشتری ظهر امروز یکشنبه که حوالی این شهرستان را لرزاند تاکنون خسارت مادی و جانی نداشته است.
کد خبر: ۱۲۷۳۲۵۹
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، «کوروش محمودیان» گفت: به محض وقوع زلزله امروز گروه‌های ارزیاب به کانون زلزله اعزام شدند.
 
وی اظهار داشت: هم اکنون گروه‌های ارزیاب در منطقه حضور دارند و ستاد مدیریت بحران نیز در آماده باش کامل به سر می‌برند.
 
فرماندار گیلانغرب در ادامه گفت: با توجه به تداوم پس لرزه‌ها پس از زلزله بزرگ آبان ۹۶ و همچنین زلزله چهارم آذر پارسال، ستاد مدیریت بحران در این منطقه به طور دایم در آماده آباش کامل به سر می‌برد.
 
به گزارش جام جم آنلاین، زمین لرزه ای به بزرگی ۵.۱ در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) و در عمق هشت کیلومتری ساعت ۱۳ و ۴۶ دقیقه و  ۱۹ثانیه امروز یکشنبه شهرستان‌های گیلانغرب و قصرشیرین  را لرزاند.
 
از زمان وقوع زلزله ۷.۳ ریشتری ۲۱ آبان ۹۶ تاکنون بیش از ۶ هزار بار استان کرمانشاه لرزیده است.
در زلزله ۶.۴ ریشتری یکشنبه چهارم آذر ۹۷ تلفات جانی نداشتیم ولی ۷۷۱ نفر دچار جراحت سطحی شدند.
بر اثر این زمین لرزه ۶۰۰ واحد مسکونی در مناطق غربی استان کرمانشاه تخریب و سه هزار و ۵۰۰ واحد هم نیاز به تعمیر پیدا کردند.
 
این زلزله پس لرزه زمین لرزه ۷.۳ ریشتری ۲۱ آبان سال گذشته بود که در ۱۱ کیلومتری بخش ازگله و ۳۲ کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب رخ داد و ۶۲۰ کشته و ۱۲ هزار و ۳۸۶ مصدوم داشت.
 
این زلزله به ۱۰ شهرستان و یک هزار و ۹۳۲ روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ۱۰۳ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها