عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس:

نسبت به تحریم ها باید هوشمندانه و واقعی عمل کنیم

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس با اشاره به تحریم های جدید آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: ما نسبت به تحریم ها باید هوشمندانه و واقعی عمل کنیم و بهترین نوع واکنش توجه به ظرفیت های درونی کشور است.
کد خبر: ۱۲۷۳۰۸۵

ابراهیم عزیزی نماینده شیراز در گفتگو با جام جم آنلاین درخصوص تحریم فلزات و تحریم های تسلیحاتی کشور از سوی آمریکا افزود:موضوع تحریم ها علیه ایران  اتفاق تازه ای نیست و سالیان طولانی است که ایران اسلامی توسط قدرت های سلطه گر مورد تحریم واقع شده است .
 
وی گفت:کشورهایی مثل آمریکا که پاسخی برای مردم و هم پیمانانشان ندارند ،به واسطه شکست های مفتضحانه درمنطقه طبیعی است برای اغنای افکار عمومی روی به حربه تحریم می آورند و هر از گاهی  این موضوع  را به عنوان ابزاری مطرح می کنند.
 
نماینده شیراز تاکید کرد:ما نمی گوییم تحریم ها تاثیری درحوزه اقتصاد و صنعت کشور نداشته ولی واقعیت این است که اگر فرمایشات مقام معظم رهبری که تاکید دارند باید حرکت درون زا و برون گرا شکل گیرد و از ظرفیت های کشور در حوزه صنعت بهره گرفته شودعملیاتی شود می توانیم هیچ اعتنایی به تحریم ها نداشته باشیم.
 
وی با بیان اینکه آمریکا از تحریم ها به عنوان ابزار استفاده می کند گفت: اما همه متوجه شدند که این ابزار نخ نما شده و صرف تحریم ها، آمریکایی ها نمی توانند علیه اندیشه های بلند ملت ایران حرکتی داشته باشند.
عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس افزود:رهبر انقلاب اخیرا فرمودند با تحریف ها است که تحریم ها خودش را نشان می دهد لذا باید جلوی تحریف ها را گرفت تا ظرفیت های داخلی کشور تحریف نشود.
 
وی در ادامه گفت:توانمندی داخلی نه تنها نباید تحریف شود بلکه باید تبین و از آن بهره گرفته شود تا بتوانیم  به قله های پیشرفت و شکوفایی برسیم.لذا نباید نگران تحریمهای تسلیحاتی ،فلزات و حتی نفت باشیم بلکه  باید از ظرفیت های درونی کشور حداکثر استفاده را ببریم و نباید فکر کنیم دشمن دلش به حال ما می سوزد.
 
عزیزی گفت:واکنش ما نسبت به تحریم ها باید هوشمندانه و واقعی باشد و بهترین نوع واکنش توجه به ظرفیت های درونی کشور است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها