عضو کمیسیون آموزش مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین عنوان کرد:

تاریخ و شرایط کنکور سراسری 99 امروز مشخص می شود

عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان این که نرم های بهداشتی برگزاری آزمون دکترا را قابل قبول بوده است، اضافه کرد: قرار شد وزارت ورزش و جوانان حدود 8 هزار ورزشگاه در اختیار سازمان سنجش قرار دهد.
کد خبر: ۱۲۷۲۹۰۱
تاریخ و شرایط کنکور سراسری 99 امروز مشخص می شود
روح الله متفکر آزاد عضو کمیسیون آموزش مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین در خصوص برگزاری آزمون سراسری 99 عنوان کرد: دیروز جلسه­ای با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری،رئیس سازمان سنجش، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزیر ورزش و جوانان در کمیسیون آموزش مجلس برگزار شد. در این جلسه اعضای کمیسیون دغدغه­های خود را عنوان کردند. همچنین تمام جوانب برگزار شدن یا برگزار نشدن کنکور سراسری بررسی شد.

متفکر آزاد با اشاره به این که که وزیر بهداشت، نرم­های بهداشتی برگزاری آزمون دکترا را نسبتا مطلوب ارزیابی کرد، گفت: صحبتی شد که تمهیداتی برای رفع نگرانی­ها اندیشیده شود. صحبتی شد که وزارت ورزش و جوانان حدود 8 هزار ورزشگاه و وزارت بهداشت به تعداد کافی ماسک در اختیار سازمان سنجش قرار بدهد و با رعایت کامل فاصله­ها و سایر نکات، آزمون برگزار شود.

وی در پایان افزود: قرار است عصر امروز در جلسه­ای با حضور افراد مذکور و رئیس کمیسیون آموزش مجلس، مشخص شود که آزمون در چه تاریخی و با چه شرایطی برگزار می­شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها