ماسک Breeze با بهره گیری از فیلترهای طلا ونقره ۹۹٪ از میکروبها و آلودگیها را فیلتر کرده و همزمان صورت را نیز خنک می کند.
کد خبر: ۱۲۷۲۶۱۲

این ماسک صورت دارای یک دستگاه تنفسی با فناوری خنک کننده است تا کاربران به کمک آن از گرمای طاقت فرسا ناشی از پوشیدن ماسک خلاص شده و تجربه ای لذت بخش از پوشیدن ماسک در شرایط کرونایی را تجربه کنند. به طور معمول با پوشیدن این ماسک فیلتر خنک کننده فعال شده و گرمای ناشی از تنفس در یک محیط بسته را حذف کرده و به هوایی خنک تبدیل می کند.


این فناوری سبک وزن همچنین دارای فیلترهای بازدم N۹۹ بوده و پس از فیلتر ۹۹٪ از آلودگیها، میکروبها و عوامل بیماری زا، هوایی تازه و سالم را به ریه ها منتقل می کند. مواد متشکله این ماسک از پلی استر و پلی امید بوده و پس از شستشو قابل استفاده مجدد است. اما موارد گفته شده تنها مریتهای این ماسک فناوارنه بشمار نمی رود. چرا که این فناوری با تجهیز به دو دریچه صوتی، برقراری تماس صوتی با دوستان و صحبت کردن با انها را بسیار اسان می کند.


این ماسک در هنگام دویدن کاربر صدای باد و محیط اطراف را فیلتر کرده و در هنگام برقراری تماس صوتی، صدایی واضح وشفاف را به تلفن همراه هدایت می کند.
این ماسک صورت در عین حال دارای تسمه های قابل تنظیم در قوس بینی و گوش بوده و پس از تنظیم یه صورت کاملا ارگونومیک به صورت کاربر متصل می شود.
ماسک خنک کننده صورت Breeze در حال حاضر در سایت کیک استارتر با قیمتی برابر ۳۹ دلار پیش فروش می شود. پیش بینی شده است این فناوری تا دسامبر سال ۲۰۲۰ میلادی به بازارهای جهانی عرضه شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها