این قابلیت کاربران موبایل را از تایپ چندباره نام کاربری و رمز عبور بی نیاز می کند.
کد خبر: ۱۲۷۲۵۵۵

گوگل در پی آن است که قابلیت جدیدی را به نام Touch to Fill را برای سهولت فرایند لاگین در وب‌سایت‌ها و از بین بردن نیاز به تایپ چندباره نام کاربری و پسورد برای مرورگر کروم عرضه کند.
اطلاعات به‌دست‌آمده از منابع آگاه حاکی از آن است که زمانی که شمال بخش نام کاربری را لمس کنید فهرستی از لاگین های ذخیره شده برای آن سایت خاص برایتان نمایش داده می‌شود. زمانی که شما یکی از آن‌ها را انتخاب کنید، مرورگر به‌صورت خودکار نام کاربری و پسورد شما را تایپ خواهد کرد.
این گزینه تنها برای کروم در اندروید در نظر گرفته‌شده است اما احتمالا به‌زودی برای iOS و iPadOS نیز عرضه خواهد شد. اگر از نسخه بتای کروم در اندروید استفاده می‌کنید، می‌توانید این قابلیت را در آنجا پیدا کنید.
علاوه بر این می‌توانید با فعال‌سازی پرچم (کلیدی برای فعال‌سازی قابلیت‌های آزمایشی) مناسب این قابلیت در نسخه کروم، آن را به‌صورت رسمی مورداستفاده قرار دهید.
قابلیت جدید کروم برای ورود به سایت ها
شما برای انجام این کار می‌بایست در نوار آدرس عبارت chrome://flags را وارد کنید و به جستجوی touch-to-fill بپردازید. سپس روی منوی دراپ داونی که برایتان نمایش داده می‌شود کلیک کرده و از فهرست گزینه‌های در دسترس بخش Enabled را انتخاب کنید.
مرورگر فایرفاکس به‌عنوان یکی از رقبای کروم قابلیتی را ارائه داده است که به کاربر اجاره می‌دهد که به نرم‌افزارهایی در خارج از مرورگر لاگین شوند. با توجه به مسیری که گوگل درزمینهٔ مدیریت پسوردها در پیش گرفته است، انتظار می‌رود که چنین قابلیتی نیز به‌زودی برای این نرم‌افزار عرضه‌شده و نیاز به استفاده از نرم‌افزارهای مدیریت پسورد را مرتفع سازد.
منبع:خبرگزاری آریا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها