نویسنده بچه مهندس در گفتگو با جام جم آنلاین:

آب نمی‌بندیم

  نویسنده «بچه مهندس4» اظهار کرد: ما نمی خواهیم به قصه آب ببندیم و باید قصه ای باشد که مردم پای به پای ما جلو بیایند و از کار لذت ببرند.
کد خبر: ۱۲۷۲۴۷۴

حسن وارسته درباره فیلمنامه «بچه مهندس 4» و اینکه در چه مرحله ای قرار دارد به خبرنگار جام جم آنلاین بیان کرد: در حال ایده پردازی و طراحی قصه هستیم تا بتوانیم نگارش فیلمنامه را هم شروع کنیم. با این حال ابتدا باید اسکلت داستان را دربیاوریم.
 
وی درباره اینکه مردم اکنون بیشتر به کمدی نیاز دارند یا ملودرام عنوان کرد: مردم قصه را دوست دارند قصه ای که محکم باشند و مرغوب باشد. اگر این نوع قصه کمدی باشد به دلیل مفرح بودنش مردم استقبال می کنند اگر ملودرام و تراژدی هم باشد و لو جانسوز باشد مردم باز هم با ان همذات پنداری می کنند. به هر حال مردم به حس عاطفی و مباحث عاشقانه هم نیاز دارند و یکی از موفقیت های «بچه مهندس» این بود که مباحث عاشقانه سریال زیاد بود. 
 
وارسته اضافه کرد: مردم به ملودرام هم نیاز دارند اما کیفیت قصه مهم است. ممکن است کمدی بنویسید اما کمدی خوبی از اب درنیاید و مراتب از یک ملودرام بدتر باشد.  
 
این نویسنده درباره قصه «بچه مهندس4» اظهار کرد: ما نمی خواهیم به قصه آب ببندیم و باید قصه ای باشد که مردم پای به پای ما جلو بیایند و از کار لذت ببرند. من در تمام اثارم چه کمدی و چه ملودرام سعی کردم کم فروشی نکنم و برای همین فیلمنامه هایم را بارها بازنویسی کرده ام. 
 
نویسنده سریال «پایتخت» در ادامه درباره تابوهایی مثل خواستگاری زن از مرد که در سریال «بچه مهندس» شکسته شد گفت: بعضی از موضوعات باور و حتی خط قرمز من است و قرار نیست تابوی آنها شکسته شود.
 
من چیزی را در قصه می اورم که قرار است به فرهنگ افزوده کند. سعی می کنیم برخی از دغدغه های اجتماعی که عرف است یا شرع به آن ایراد نگرفته است اما به دلایلی تابو شده است در قصه مطرح کنیم خواستگاری دختر از پسر هم از همین موارد بود و در ادامه سریال هم با همین نگاه قرار نیست خط قرمزها را بشکنیم. در فصل چهارم هم موضوعاتی مطرح می شود که جوان محور و نخبگی محور باشد همانطور که در فصل سوم همه موضوعاتی بود که مورد نظر جوانان بود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها