گرفتار شدن مرد میانسال در عمق چاه 50 متری، مرگ وی را به دنبال داشت.
کد خبر: ۱۲۷۲۴۴۵
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، در پی بروز حادثه گرفتار شدن یک مرد میانسال در اعماق یک چاه و تماس عوامل انتظامی با سامانه 125 و درخواست کمک جهت نجات وی، ستاد فرماندهی آتش نشانی اراک ساعت 18:02 عصر روز گذشته آتش نشانان ایستگاه شماره دو از کوی صنعتی را به همراه تیم نجات 121 به محل حادثه در روستای حاجی آباد اعزام کرد.
 
مدیر منطقه یک عملیات آتش نشانی اراک که در محل حادثه حضور داشت در این‌باره گفت: به گفته عوامل انتظامی حاضر در محل، در پی ناپدید شدن یک مرد میانسال از اتباع افغانی و نگرانی خانواده وی، پس از تحقیقات مشخص شد که وی به علت نامعلوم وارد چاهی در اطراف روستای حاجی آباد به عمق 50 متر شده و با توجه به عدم امکان برقراری تماس هیچگونه اطلاعی از سلامت وی در دسترس نیست.
 
وی افزود: آتش نشانان پس از بررسی محل حادثه، اقدام به نصب علائم هشدار دهنده در محل کردند و کارگاه نجات بر روی دهانه چاه برپا شد.
 
مدیر منطقه عملیات تصریح کرد: آتش نشانان با استفاده از ابزار مخصوص، با رعایت اصول ایمنی وارد چاه شدند و با تلاش فراوان پیکر بی جان این مرد را از چاه خارج کردند. امدادگران اورژانس حاضر در محل پس از معاینات پزشکی، مرگ وی را اعلام کردند.
 
بر اساس این گزارش، جسد این مرد به عوامل انتظامی حاضر در صحنه تحویل داده شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها