Ghost of Tsushima، پرفروش‌ترین عنوان اورجینال شرکت سونی برای پلی‌استیشن ۴بازی Ghost of Tsushima توانست با فروش بیش از ۲.۴ میلیون نسخه در سه روز اول عرضه، به موفقیتی دیگر برای شرکت سونی تبدیل شود.
کد خبر: ۱۲۷۲۲۲۹

شرکت سونی طی نسل هشتم کنسول‌های خانگی، IP‌های انحصاری جدید بسیار موفقی را روانه‌ بازار کرده است؛ مثلا Horizon Zero Dawn و Days Gone که از نظر میزان فروش بسیار فوق‌العاده عمل کرده‌اند. حال طبق آخرین اخبار بازی، به نظر می‌رسد که بازی جدید استودیو ساکرپانچ (Sucker Punch) یعنی Ghost of Tsushima نیز توانسته است تا به موفقیتی بزرگ برای سونی تبدیل شود. طبق جدیدترین گزارش منتشر شده، ۲.۴ میلیون نسخه تنها در سه روز نخست عرضه، از این بازی به فروش رسیده است.


سونی تاکنون بازی‌های پرفروش زیادی را برای کنسول پلی استیشن ۴ منتشر کرده و به‌قدری در این کار موفق بوده است که برخی ممکن است خیال کنند ساخت بازی‌های باکیفیت و پرفروش کار آسانی است. نباید فراموش کرد که معمولا ناشران بزرگ از سرمایه‌گذاری روی ایده‌های جدید هراس دارند، اما شرکت سونی با اینکه مانند روی برند‌های محبوبی همچون God of War و اخیرا هم The Last of Us سرمایه‌گذاری کرده است، اما در عین حال با انتشار بازی‌هایی همچون Ghost of Tsushima و Horizon Zero Dawn نشان داده است که با از IP‌های جدید نیز استقبال می‌کند؛ بنابراین بازی Ghost of Tsushima با این میزان از فروش توانست لقب پرفروش‌ترین IP اورجینال و جدید شرکت سونی روی پلی‌استیشن ۴ را به نام خود ثبت کند و بازی‌های Horizon Zero Dawn، Days Gone و Bloodborne را پشت سر بگذارد. این موضوع قطعا موفقیت بزرگی برای سونی و استودیو ساکرپانچ است و احتمالا باعث خواهد شد تا بازی جدید خود را به یک فرانچایز محبوب تبدیل کنند.

منبع: زومجی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها