کد خبر: ۱۲۷۲۱۱۷

خرید هاست مناسب برای سایت های فروشگاهی همواره یکی از مهم ترین چالش های وب مسترها بوده است. به عنوان مثال ترافیک بالا در برخی از کمپین ها بدین صورت است که ترافیکی بالاتر از توان سایت HOST را دریافت می کنند و همین موضوع باعث کندی سایت می شود. از دیگر مواردی که این مشکل می تواند به وجود بیاورد امنیت پایین است که امکان سرقت اطلاعات را با خود به همراه خواهد داشت. بزرگترین موردی که می تواند برای وب مسترها مشکل ساز شود عدم پاسخگویی صحیح پشتیبان است. از این رو برای رفع تمامی موارد فوق نیاز به یک میزبان مناسب است. خرید هاست نکات مختلفی را شامل میشود، که باید به تمامی آن ها توجه ویژه شود. از این رو در ادامه شما را با راهنمای خرید host برای سایت های فروشگاهی آشنا خواهیم کرد. 
 

راهنمای خرید هاست برای سایت های فروشگاهی چه مواردی را به خود اختصاص داده است؟

 
خرید هاست می تواند به منظور مختلفی انجام گیرد که یکی از آن ها راه اندازی و یا مدیریت سایت های فروشگاهی است. به همین علت برای اینکه بتوانند بهترین عملکرد را از آن باشند، باید به نکات مختلفی در اجاره و یا خرید host دقت کنند که در ادامه به بررسی مهم ترین آن ها خواهی پرداخت. پس همراه ما باشید. 
نکات لازم در انتخاب هاست
 
هنگامی که می خواهید یک میزبان را انتخاب کنید باید با بررسی ویژگی های آن متوجه شوید که می تواند تمامی نیازهای شما را تامین کند. همچنین انتخاب هر کدام از هاست های لینوکس و ویندوز نیز به سیستم عامل شما بستگی دارد. host ها انواع مختلفی دارند که از آن ها می تواند به میزبان های ابری و هاست های اشتراکی اشاره کرد. از هر کدام از آن ها استفاده می کنید باید یک سری نکات مشترک را در آن ها در نظر بگیرید. از جمله:
 

راهنمای خرید هاست برای سایت های فروشگاهی

قیمت

 
اگر تصمیم به خرید هاست گرفته اید حتما به قیمتی که دارد توجه کنید؛ چرا که اهمیت بسیار بالایی را به خود اختصاص داده است. این را در نظر بگیرید که host های خود ارزان قیمت نیستند ولی به طور کلی شما باید بر حسب توانتان انتخاب و خرید کنید. همچنین توجه داشته باشید که هر چیزی را نباید قربانی قیمت کنید. 
 

پشتیبانی

 
هنگامی که هاستی را برای سایت فروشگاهی خود خریداری می کنید باید این موضوع را در نظر بگیرید که مکان خریداری شده شما پشتیبانی های متعددی را ارائه دهد. به همین علت توجه و بررسی رزومه شرکت مورد نظر اولین قدم برای موفقیت است. از این رو اگر جای مناسبی را برای خرید host نمی شناسید می توانید از تجربه های دیگران در این زمینه بهره ببرید. 
 

سرعت

 
از تاثیر سرعت در سایت های فروشگاه و در خرید هاست نمی توان چشم پوشی کرد. چرا که سرعت بالا تاثیر مستقیمی را بر روی سئو و رنکینگ سایت شما دارد. همچنین سرعت به دو اصل بسیار مهم سخت افزار و پهنای باند شبکه میزبان بستگی دارد. از این رو هارد شما هر چقدر بتواند سرعت بالاتری را از خود به اشتراک بگذارد به همان اندازه نیز شاهد پردازشگر و حافظه رم قوی تری خواهید بود. نتیجه این که این موارد با خود به همراه دارند افزایش سرعت بارگزاری سایت می باشد. 
 

امنیت

 
امنیت که در همه چیز حرف اول را می زند خود می تواند چندین بخش بسیار مهم را تشکیل دهد. شرکت هاستینگ شما باید بتواند تمامی خدماتی که مربوط به امنیت هستند را برای میزبان شما فراهم کند. این امنیت ها باید به صورت چند لایه باشند تا بتوانند خدمات دفاعی ویژه ای را از خود نشان دهند. همچنین زنجیره امنیتی شما باید به مرور به روز رسانی شود که این کار باید زیر نظر متخصصان امنیتی انجام گیرد.
 
راهنمای خرید هاست برای سایت های فروشگاهی
 

امکانات جانبی

 
امکانات جانبی نیز توانسته از اهمیت بسیار بالایی برخوردار باشد. امکانات مختلف می توانند برای سایت های فروشگاهی عملکرد بهتری را به همراه داشته باشند. از مهم ترین این موارد می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:
 
بهره مندی از ماژول های متعدد و متنوع امنیتیماژول هایی برای تنظیمات زبان های برنامه ریزی برای نسخه های متفاوتخدماتی مانند زیر دامنه و پارک دامنهماژول های نصب خودکار از جمله  وردپرس و جوملا
هاست ابری؛ سادگی‌هاست اشتراکی به همراه قدرت سرور ابری! این تعریف ما از این سرویس است. با خریدهاست ابری علاوه بر اینکه با استفاده از کنترل پنل دایرکت ادمین به‌سادگی سرویس خود را مدیریت می‌کنید، قیمت‌هاست شما کاهش و قدرت استفاده از منابع شما افزایش می‌یابد.
 

بهترین هاست برای سایت های فروشگاهی کدام است؟

 
همانطور که اشاره شد host ها انواع مختلفی را به خود اختصاص داده اند. یکی از بهترین میزبان هایی که می توانید از آن در سایت های فروشگاهی بهره ببرید، host ابری می باشد. چرا که هاست ابری این امکان را به شما می دهد تا در هر زمانی که نیاز داشتید این قابلیت را داشته باشید تا منابع خودتان را افزایش دهید و تنها به ازای منابعی که مصرف می کنید، هزینه پرداخت نمایید. در این صورت دیگر نیازی نخواهد بود تا از همان روز اول هزینه های اضافی را برای آن پرداخت کنید. 
 

جمع بندی

 
هاست ها انواع مختلفی را دارند و در این مطلب به بررسی راهنمای خرید برای سایت های فروشگاهی پرداخته شد. بهترین هاستی که برای این دسته از host ها وجود دارند، هاست های ابری می باشد چرا که نیازی به پرداخت هزینه های اضافی نیست. خرید هاست نکته های متعددی را در بر میگیرد، بنابراین حتما این نکته ها را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهید که از آن ها می توان به: قیمت، سرعت، امنیت و امکانات جانبی اشاره کرد. هر کدام از موارد ذکر شده تاثیرگذاری ویژه ای را در عملکرد سایت شما و همچنین بهبود رنکینگ در موتورهای جستجوگر دارد. از این رو توجه به هر یک از آنها مورد نیاز است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها