ماوس شیائومی XiaoAI با بهره‌گیری از یک میکروفون مخفی، پشتیبانی از فرامین صوتی، یک درگاه USB-C و عمر باتری ۳۰ روزه در هر بار شارژ‌، معرفی شد.
کد خبر: ۱۲۷۲۰۱۵

شیائومی از یک محصول جدید مجهز به دستیار مجازی XiaoAI‌ رونمایی کرد. این کمپانی ماوس شیائومی XiaoAI را معرفی کرده است که این دستیار مجازی چینی را به همراه دارد. شیائومی قصد دارد این محصول را با قیمت ۱۴۹ یوان چین روانه‌ی بازار کند.

از نظر طراحی این ماوس جدید شباهت زیادی با Mi Wireless Mouse دارد که اخیراً توسط این شرکت معرفی شده است. با این حال، یک دکمه‌ی جدید به آن اضافه شده که وقتی طولانی مدت لمس شود، دستیار مجازی شیائومی فراخوانده می‌شود. این ماوس دارای قاب آنتی‌باکتریال، یک غلطک فلزی و یک میکروفون داخلی است. روی بدنه‌ی این ماوس یک درگاه USB-C تعبیه شده و از یک باتری ۷۵۰ میلی‌آمپر ساعتی انرژی می‌گیرد که به ادعای سازنده می‌تواند تا ۳۰ روز شارژ نگه دارد و تا ۱۸۰ روز در حال آماده به کار منتظر بماند.

ماوس شیائومی XiaoAI
این ماوس دارای دو حالت اتصال بلوتوث و USB است. آن می‌تواند در عین حال به دو کامپیوتر وصل شود. برای جابجایی بین دو دیوایس، کافیست سه ثانیه دکمه‌های چپ و راست کیبورد را بفشارید.

کنترل ماوس شیائومی XiaoAI با فرامین صوتی
ماوس جدید شیائومی از فرامین صوتی مختلف نظیر “ورد را باز کن» پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این شما از آن می‌توانید با فرمان صوتی خود از او بخواهید کامپیوترتان را نیز خاموش کند. علاوه بر پشتیبانی از فرامین صوتی، این ماوس دارای یک ورودی صوتی نیز هست. این می‌تواند برای کسانی که قصد تایپ کردن ندارند سودمند باشد. آن همچنین از ترجمه صوتی و ترجمه کلمات از چینی به انگلیسی، ژاپنی و کره‌ای نیز پشتیبانی می‌کند.

منبع :gizmochina

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها