شرکت آنر- Honor دو روز دیگر میزبان یک رویداد است که در آن از فناوری شارژ سریع ۲۰۰ وات برای لپ تاپ گیمینگ خود رونمایی خواهد کرد.
کد خبر: ۱۲۷۲۰۱۲

دو کمپانی چینی اوپو و ویو از فناوری‌های شارژ سریع ۱۲۵ و ۱۲۰ وات خود رونمایی کرده‌اند. آن‌ها با این رونمایی، ظرفیت شارژ سریع را رسماً‌ ۳ رقمی کرده‌اند. اما همه می‌دانند که هواوی و برند زیرمجموعه‌ی آن نمی‌خواهد هیچ برندی از آن بهتر باشد. ما می‌دانیم که همیشه هواوی در تلاش برای توسعه‌ی فناوری‌هایی است که زندگی را برای کاربران آسان‌تر می‌کند. پس می‌توان حدس زد به زودی در این شرکت اتفاقات جذابی رخ خواهد داد. امروز آنر رسماً اعلام کرده است که به زودی از فناوری شارژ سریع خود رونمایی می‌کند. این فناوری شارژ سریع ۲۰۰ وات می‌تواند برای لپ تاپ‌های گیمینگ مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش یکی از کاربران ویبو با نام کاربری Ark@، لپ تاپ گیمینگ پیش روی آنر با کدنام FRD، با یک آداپتور برق ۲۰۰ وات همراه خواهد بود. شماره مدل این شارژر HW-200A00P00 است . ۲۰ ولت با جریان ۱۰ آمپر را شامل می‌شود.

هرچند ۲۰۰ ولت بالاترین حد شارژ در دنیای لپ تاپ های گیمینگ نیست و برخی دستگاه‌ها با توان ۲۳۰ ولت نیز شارژ می‌شوند، با این حال آداپتور آنر می‌تواند بر پایه‌ی USB-C و روت PD باشد. ما کنجکاویم ببینیم استفاده از فناوری جدید چقدر باعث کوچک‌تر شدن ابعاد آداپتور شده است. احتمالاً می‌دانید که آداپتور لپ تاپ‌های گیمینگ معمولاً به خاطر ظرفیت بالایی که دارند، بسیار حجیم هستند و حمل آن‌ها آسان نیست.

آنر ۲ روز دیگر میزبان یک رویداد آنلاین است که در آن قصد دارد از نسل جدید لپ تاپ‌های خودش به همراه آنر مجیک بوک پرو روی پلتفرم AMD که نخستین لپ تاپ مخصوص گیمینگ این شرکت نیز هست، رونمایی کند. لپ تاپ پیشین آنر با یک شارژر ۶۵ وات همراه بود که می‌توانست در عرض ۳۰ دقیقه، ۵۰ درصد ظرفیت باتری لپ تاپ را شارز کند.

آنطور که از شواهد پیداست، نسخه AMD لپ تاپ Honor MagicBook در دو نسخه مختلف عرضه خواهد شد. اولین نسخه به پردازنده Ryzen 7 4800H با ۸ هسته و ۱۶ ترد، یک رم ۱۶ گیگابایتی DDR4-2666MHz و حافظه داخلی ۱ ترابایتی Samsung PM981a از نوع پرسرعت NVMe SSD مجهز است. دومین نسخه که ارزان قیمت‌تر نیز خواهد بود، از پردازنده Ryzen 5 4600H با ۶ هسته و ۱۲ ترد، رم ۸ گیگابایتی DDR4-2666MHz و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی Samsung PM981 از نوع پرسرعت NVMe SSD بهره می‌برد.

منبع :gizchina

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها