انکر دو داک جدید گران‌قیمت معرفی کرده است که از درگاه تاندربولت ۳ بهره می‌گیرند. یکی از این داک‌ها ۳۰۰ دلار قیمت دارد و به ۱۳ درگاه مجهز شده است.
کد خبر: ۱۲۷۲۰۱۰

انکر، یکی از شرکت‌های محبوب در حوزه‌ی تولید لوازم جانبی، محصولات متنوعی روانه‌ی بازار می‌کند. به‌تازگی، این شرکت یکی از محصولات مهم و مورد خود در سال‌های اخیر را معرفی کرده است که بسیار اهمیت دارد و از ۱۳ درگاه استفاده می‌کند.

در همین زمینه، انکر دو داک تاندربولت ۳ جدید رونمایی کرده است و ظاهرا قصد دارد شمار محصولات پرکاربرد مخصوص رایانه‌های سری مک را همچنان افزایش دهد. پیش‌تر، داک‌های انکر عموما روی درگاه USB-C متمرکز بودند و قیمت نسبتا ارزان‌تری داشتند؛ با‌این‌حال، داک‌های جدید شرایط را تا حد زیادی دستخوش تغییر می‌کنند.

داک اول با نام کامل Anker PowerExpand 7-in-1 Thunderbolt 3 Mini Dock شناخته می‌شود که برچسب ۲۰۰ دلاری را یدک می‌کشد. پیش‌فروش این داک از چند روز پیش آغاز شده و در همین هفته ازطریق آمازون به‌دست خریداران می‌رسد. به‌طورکلی، در این داک از هفت درگاه استفاده شده است: تاندربولت ۳، USB-C ،USB-A ،HDMI، اترنت و فلش‌کارت. مدل پایین‌رده می‌تواند محصولات الکترونیکی را با توان ۴۵ وات شارژ کند که برای شارژ بسیاری از محصولات کافی به‌نظر می‌رسد؛‌ اما نمی‌تواند مک‌بوک‌ پروهای جدید را با بیشترین سرعت ممکن شارژ کند.

داک تاندربولت 3 انکر خاکستری شامل پورت USB-C

Anker PowerExpand 7-in-1 Thunderbolt 3 Mini Dock

انکر می‌گوید درگاه HDMI داک یادشده می‌تواند محتوای بصری را با وضوح 4K و نرخ ۶۰ هرتز منتقل کند که یکی از قابلیت‌های بسیار مهم داک به‌حساب می‌آید. طراحی کلی داک خاکستری‌رنگ انکر تا حد زیادی آشنا به‌نظر می‌رسد و شباهت‌هایی بین آن با محصولات پیشین شرکت دیده می‌شود. داک Anker PowerExpand 7-in-1 Thunderbolt 3 Dock هم‌اکنون با قیمت ۲۰۰ دلار آماده‌ی سفارش است.

انگار درکنار داک ۲۰۰ دلاری خود، داک دیگری نیز معرفی کرده که حاصل همکاری‌اش با اینتل است. داک جدید PowerExpand Elite نام دارد و به ۱۳ درگاه مجهز شده و به‌روزرسانی‌هایی متعدد به‌خود دیده است. در این داک، استفاده از درگاه‌های ورودی و خروجی بیشتر به‌همراه اترنت گیگابیتی و... را شاهد هستیم. مدل الیت داک انکر بدنه‌ای نقره‌ای‌رنگ دارد و در آن کلیدهایی آلومینیومی به‌چشم می‌خورد. در بخش جلویی داک، درگاه‌های متنوعی وجود دارد که برای انجام بسیاری از کارها کافی هستند.

داک تاندربولت 3 انکر با 13 پورت از بخش کناری شامل پورت USB-C و HDMI

PowerExpand Elite

انتظار می‌رود خالقان محتوا بیشتر از بقیه به‌سراغ استفاده از داک PowerExpand Elite انکر بروند. در این داک، خروجی ۸۵ وات ارائه می‌شود که به‌لطف آن و ازطریق درگاه USB-C می‌توان به‌سادگی جدیدترین مک‌بوک‌ها و آیپدهای اپل را شارژ کرد. بهره‌مندی از تمامی این قابلیت‌ها باعث شده است داک مذکور گران‌قیمت‌تر باشد. انکر PowerExpand Elite را با قیمت ۳۰۰ دلار روانه‌ی بازار کرده است. زومیت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها