کد خبر: ۱۲۷۱۹۷۳

از ادویه های پر کاربردی که به وفور در آشپزی از آنها استفاده می کنند می توان به زردچوبه و فلفل سیاه درشت اشاره نمود. ادویه زردچوبه به صورت پودری و به رنگ زرد است که باعث تغییر رنگ و طعم غذا می شود و فلفل سیاه درشت همانطور که از نامش پیداست به رنگ سیاه و به صورت گرد و کروی است که هم به صورت آسیاب شده و هم به صورت توپی عرضه می شود که طعم تندی دارد که به هنگام اضافه نمودن به غذا آن را خوش طعم می کند و آشپزی را برای شما لذت بخش می کند و باعث می شود غذاهای شما خوشمزه شوند.
استفاده از ادویه جات مختلف به هنگام پخت و پز و آشپزی نقش مهمی در کیفیت غذا دارد، طوری که عدم استفاده از ادویه جات غذا را بی مزه می کند، به همین دلیل کدبانوی خانه برای نشان دادن هنر آشپزی خود و طعم دادن به غذا از ادویه های مختلفی بخصوص از زردچوبه در اکثر غذاها استفاده می کنند به همین دلیل از ادویه های پر کاربرد به شما می رود.
 
 

فروش کلی و عمده انواع ادویه جات

فروش عمده زردچوبه و فلفل سیاه درشت در فروشگاه اینترنتی بوبارد
 
ادویه از اجزای مهم هر آشپزخانه به هنگام آشپزی به شمار می رود و گونه های مختلفی دارد که از آن جمله می توان به زردچوبه، دارچین، فلفل سیاه، فلفل قرمز، فلفل سیاه درشت، گلپر، ادویه کاری و ... اشاره نمود که هر یک از آنها طعم مخصوص به خودشان را دارند. به دلیل تقاضای زیادی که برای ادویه وجود دارد تقریباً به هر مغازه و فروشگاهی که مراجعه کنید می توانید گونه های مختلف ادویه را مشاهده کنید، در این میان فروش عمده ادویه توسط فروشگاه بوبارد با قیمت مناسب و بدون واسطه عرضه می شود که تمامی فروشندگان جزئی ادویه به صورت کلی می توانند از این ظرفیت استفاده و خرید عمده زردچوبه خود را انجام دهند و آن را به دست مشتری برسانند و از این طریق به سود منصفانه سرشاری دست پیدا کنند.
 
تمامی ادویه جات موجود در فروشگاه محصول سال جاری و از کیفیت بالایی برخوردار هستند، به هنگام صرف غذا لوبیا و عدس می توانید از گلپر استفاده کنید و یا به هنگام پخت انواع خورشت به خصوص قیمه می توانید از زردچوبه استفاده کنید و برای طعم دادن و تند نمودن غذا از فلفل سیاه درشت استفاده کنید. هنر آشپزی به نحوه و میزان استفاده از ادویه جات بستگی دارد.
 
 

قیمت خرید عمده زردچوبه به صورت مستقیم

فروش عمده زردچوبه و فلفل سیاه درشت در فروشگاه اینترنتی بوبارد
 
زردچوبه را از نوعی گیاه ادویه ای طی مراحل مختلفی به دست می آورند که به رنگ زرد است  و گیاهی از دسته زنجبیل ها به شمار می رود، یکی از پر مصرف ترین ادویه ها است که اکثراً در خانه های ایرانی وجود دارد. توجه داشته باشید که زردچوبه بومی کشور هند و گیاهی چندساله به شمار می رود. برای تهیه زردچوبه ساقه های گوشتی گیاه را با ریزوم جمع آوری می کنند و پس از خشک نمودن و آسیاب نمودن زردچوبه طی مراحلی به دست می آورند.
 
از این محصول خاص بیشتر در غذاهای آسیایی استفاده می کنند. برای اطلاع از قیمت عمده زردچوبه با ما تماس بگیرید؛ توجه داشته باشید که محصول موجود در فروشگاه کاملاً بهداشتی میباشد و با قیمت مناسب عرضه می گردد. امروزه بسیاری از فروشندگان و تولید کنندگان، با مخلوط چند نوع از ادویه جات و فروش آنها، طعم متفاوت و دلچسبی را به غذاهای خانگی می دهند. زردچوبه طعم دهنده اصلی غذا به شمار می رود که در ترکیب رنگ غذا موثر است که علاوه بر آشپزی از آن در صنایع رنگرزی نیز استفاده می کنند. خواص بسیاری دارد و سرشار از آنتی اکسیدان قوی است که در جلوگیری از سرطان موثر است، از گیاهان گلدار به شمار می رود. خرید زردچوبه با قیمت مناسب سود سرشاری را نصیب فروشنده می کند.
 

مزایای خرید عمده انواع ادویه از فروشگاه اینترنتی بوبارد

 
فروشگاه اینترنتی بوبارد فروش عمده انواع ادویه مورد نیاز مشتریان خود را در سطح گسترده فراهم نموده است؛ فروشگاه بوبارد این امکان را برای مشتریان خود در اقصی نقاط کشور عزیزمان فراهم نموده است تا فقط با یک تماس و بدون مراجعه حضوری بتوانند محصول مد نظر خود را سفارش و در شهر، شهرستان و روستای خود آن را تحویل بگیرند و از این طریق هزینه های حمل و نقل خود را تا حدود زیادی کاهش و در وقت خود صرفه جویی کنند؛ که البته به صورت حضوری نیز می توانند سفارش خود را انجام دهند.
 
قیمت ادویه به صورت عمده در فروشگاه بوبارد بسیار مقرون به صرفه است چرا که ما محصولات خود را به صورت مستقیم وارد و یا آنها را بدون واسطه از کشاورزان خریداری می کنیم، محصولی که به دست مشتری می رسد بسیار تازه و ارگانیک است و از قدرت ماندگاری بالایی نیز برخوردار است.
 
 

کارکرد فلفل سیاه درشت در آشپزی

فروش عمده زردچوبه و فلفل سیاه درشت در فروشگاه اینترنتی بوبارد
 
فلفل سیاه درشت گونه ای فلفل به رنگ سیاه و به صورت گرد، کروی و بیضی مانند است که این نوع فلفل به مانند بسیاری از ادویه جات بومی کشور هند است که امروزه در بیشتر مناطق رشد می کند، آب و هوای مناطق گرمسیری را می پسندد. طعم تندی دارد و غذا را دلچسب می کند. توجه داشته باشید که فلفل سیاه درشت را پس از برداشت خشک و سپس مورد استفاده قرار می دهند که بسیار پر مصرف است که خواص بسیاری نیز دارد طوری که در بهبود و پیشگیری از بسیاری از بیماری ها موثر است.
 
به صورت گیاهی بالارونده رشد می کند که برگهای سبز رنگی با گلهای کوچک دارد و از ادویه های پر کاربرد به شمار می رود که تقاضای استفاده از آن بسیار زیاد است. بخش عمده ای از کیفیت و طعم غذا به استفاده از ادویه مورد استفاده در غذا بر می گردد که عطر خاصی را به هنگام پخت و پز در فضا پخش می کند. لذت آشپزی را با اضافه نمودن ادویه و چاشنی تجربه کنید و هنر خود را به هنگام آشپزی به نمایش بگذارید.  برای خرید فلفل سیاه درشت میتوانید به سایت بوبارد مراجعه کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها