کاپیتان استقلال گفت: شرایط سختی را گذراندم و خیلی فکر می‌کردم کجا و چگونه ویروس گرفته‌ام. به نظرم در هواپیمایی که با آن برای بازی با فولاد به اهواز می‌رفتیم این اتفاق رخ داد.
کد خبر: ۱۲۷۱۷۶۳

به گزارش جام جم آنلاین ، خبرورزشی نوشت: وریا غفوری کاپیتان آبی‌ها به‌رغم درگیر شدن با بیماری سخت کرونا برای تیمش مقابل سایپا بازی کرد و پس از مثبت شدن پاسخ تست‌ها به قرنطینه رفت و نتوانست برای استقلال مقابل تراکتور بازی کند. غفوری با پشت‌سر گذاشتن دوره نقاهت با استقلال راهی آبادان شد و در نیمه دوم برای تیمش به میدان رفت.

وریا در پایان بازی در آبادان می‌گفت: «شرایط سختی را گذراندم و خیلی فکر می‌کردم کجا و چگونه ویروس گرفته‌ام. به نظرم در هواپیمایی که با آن برای بازی با فولاد به اهواز می‌رفتیم این اتفاق رخ داد. به بنیه و سلامتی بدنم اعتماد داشتم، اما یک ترس هم در وجودم حس می‌کردم که شاید به خاطر نزدیکانم بود. بالاخره چند روز هم تمرین نداشتم و بدنم آن‌طور که خودم می‌خواهم صددرصد آماده نیست و در همین بازی با صنعت نفت هم حس می‌کردم به صورت کامل سرحال و آماده نیستم. در واقع بدنم هنوز کمی کرخت است ولی در روزهای آینده با انجام تمرینات بیشتر سرحال‌تر می‌شوم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها