در دنیای بازی های ویدیویی سبک مبارزه‌ای جایگاه ویژه ای دارد و با اطمینان میتوان گفت دنیای گیم بدون سبک فایتینگ یا همان مبارزه‌ای ناقص است.
کد خبر: ۱۲۷۱۷۵۰

اگر به کنسول‌های بازی نگاهی بیندازید می‌توانید بازیهای مبارزه‌ای متنوعی را ببینید که هر کدام سال‌هاست طرفداران پرشماری برای خود دست و پا کرده اند. اما در دنیای تلفن‌های همراه نیز این سبک جایگاه ویژه‌ای دارد. برای مثال بازی Shadow Fight 2 را میتوان عنوانی عالی در سبک فایتینگ دانست که هزاران کاربر برای خود در سیستم عامل‌های موبایلی جذب کرده است.

بازی Shadow Fight‌ در سال ۲۰۱۱ توسط استودیو Nekki عرضه و جایگاه ویژه‌ای به عنوان یک بازی نقش آفرینی مبارزه‌ای بین کاربران کسب کرد. همین امر سبب شد نسخه دوم آن یعنی Shadow Fight 2 ساخته شود و محبوبیتی دو چندان نسبت به نسخه اول به دست آورد. Shadow Fight 2 اما آنقدر جذاب است که در حال حاظر هزاران کاربر دارد که با عشق و علاقه بازی را انجام می دهند. یک بازی مبارزه‌ای با سبک و سیاق متفاوت و ویژگی های مختلف مانند سلاح های متنوع و قابلیت های جالب آن‌ها، این عنوان را از نمونه‌های‌های مشابه در بین بازی های موبایلی متمایز می‌کند‌.

بررسی بازی Shadow Fight 2

رزمی کاری برجسته – که خود راوی بازی است – برای یافتن حریفی مقتدر و شایسته وارد سرزمینی میشود و با باز کردن دروازه سایه‌ها ، نه تنها شیاطین در بند را آزاد می کند بلکه خود به سایه تبدیل می‌شود. حال باید با سایه های دیگر که آنها هم رزمی کار بوده‌اند مبارزه کند و آنها را به دنیای خودشان بازگرداند.

Shadow Fight 2 سعی دارد یک بازی مبارزه ای منحصر به فرد متکی بر تکنیک و نوع سبک بازی کابر باشد‌. با اطمینان باید گفت که گیم پلی بازی به شدت سخت است و شما ساعت ها باید وقت بگذارید تا در بازی حرفه‌ای شوید. نکته منفی بخش مبارزات رابط کاربری نچندان مناسب آن است که در دفعات اول شمار را دچار مشکلاتی خواهد کرد، اما بعد از مدتی به آن عادت خواهید کرد. علاوه بر بخش تکنیک مبارزه که در بخش تمرینات در دسترس است، قادر خواهید بود قابلیت‌های متفاوتی کسب کنید و زره و سلاح‌های جدید خریداری نمایید. از طریق سکه ها و امتیازاتی که بعد از هر برد کسب خواهید کرد می‌توانید پیشروی راحت‌تری در بازی داشته باشد. توجه داشته باشید که آپگرید، تعمیر کردن سلاح‌ها و خرید سلاح‌های بهتر می‌تواند سبب برد سریع تر شما مقابل حریف شود. دیگر نقطه قوت بازی تنوع مبارزان و stageها است.

گرافیک بازی تلفیقی از رنگ ها و سایه هاست. شاید سبک گرافیکی بازی برای اولین بار برایتان عجیب باشد اما رفته رفته به گزینه مورد علاقه تان در بازی تبدیل میشود. مبارزان همگی سایه هستند و stage های مبارزه و تماشاگران نیز از سایه و رنگ تشکیل شده‌‍اند‌. با اطمینان میتوان گفت Shadow Fight 2 در سبک خود در دنیای بازی‌های موبایل بی نظیر است. شاید گرافیک بازی مانند همتایان کنسولی خود بسیار پر زرق و برق نباشد اما باید در نظر داشت که با یک بازی موبایلی طرف هستیم. البته که انتظار گرافیکی در حد کنسول های بازی را نداریم ولی با همین محدودیت هم استودیو سازنده بسیار متفاوت و خوش سلیقه عمل کرده است. در بخش موسیقی و صداگذاری هم با یک شاهکار روبرو هستیم. موسیقی های بازی همگی با نوع مبارزات هماهنگ هستند و حس و حال فیلم های سامورایی ها را به خوبی منتقل میکند.

 

در نهایت اگر دنبال بازی فایتینگ موبایلی قابل احترام هستید که ساعت‌ها شما را سرگرم کند Shadow Fight 2 انتخابی عالی است. عنوانی که بعد از گذشت چند سال از عرضه هنوز هزاران کاربر دارد که با عشق و علاقه آن انجام میدهند. تنها کافیست به تعداد دانلود ها و امتیاز بازی در پلی استور نگاهی بیاندازید!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها