مایکروسافت اعلام کرده است که پروژه xCloud رسما در ماه سپتامبر عرضه خواهد شد و کاربران Xbox Game Pass Ultimate می‌توانند به صورت رایگان از آن استفاده کنند.
کد خبر: ۱۲۷۱۶۹۴

سرویس Xbox Game Pass Ultimate یکی از با ارزش‌ترین سرویس‌های دنیای گیم است و اینطور که به نظر می‌رسد مایکروسافت قصد دارد تا پایان امسال ارزش آن‌ را چند برابر بکند. آقای فیل اسپنسر، رییس بخش Xbox، با انتشار متنی در سایت رسمی این پلتفرم اعلام کرده است که پروژه xCloud به صورت رسمی در ماه سپتامبر عرضه خواهد شد و مشترکین سرویس Xbox Game Pass Ultimate به صورت رایگان می‌توانند از سرویس استریم جدید Xbox بهره ببرند. در بخشی از این بیانیه آمده است که:

با حضور گیمینگ ابری بر روی Game Pass Ultimate، شما قادر به بازی کردن بیش از صد عنوان Xbox Game Pass بر روی موبایل یا تبلت خود خواهید بود.

گیمینگ ابری بر روی Xbox Game Pass Ultimate به این معناست که بازی‌های شما دیگر محدود به یک اتاق نیستند. شما مانند سرویس‌های استریم موزیک و فیلم عمل می‌کنید و هنگامیکه گیمینگ ابری بر روی Xbox Game Pass Ultimate عرضه شود، شما می‌توانید بازی خود را هر جایی که رها کردید بر روی هر دستگاهی ادامه دهید.

در حال حاضر با خرید اشتراک Xbox Game Pass شما به سرویس Xbox Live Gold به همراه اشتراک Game Pass بر روی کنسول و PC دسترسی پیدا می‌کنید و حالا در دو ماه آینده سرویس استریم بازی‌های Xbox به آن اضافه خواهد شد.

تعداد مشترکان سرویس Xbox Game Pass به بیش از 10 میلیون نفر رسید
پنج بازی جدید به پروژه xCloud اضافه خواهند شد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها