رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در تلاش برای کنترل بازار و کاهش قیمت ها از مسیر افزایش و تقویت قدرت پول ملی هستیم تا بصورت خودکار تورم کاهش پیدا کند.
کد خبر: ۱۲۷۱۲۱۷

محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان در مجلس یازدهم در گفتگو با جام جم آنلاین با بیان اینکه حذف دو نرخی شدن و یا چند نرخی شدن ارز باید بصورت جدی پیگیری شود، افزود: ‌موضوع بسیار مهم در شرایط کنونی، بحث نظارت در حوزه ماموریت های وزارت صنعت،معدن و تجارت در بخش بازرگانی است.

وی گفت: بنظر می رسد ساختار نظارت، علی رغم فراهم بودن زیر ساخت های مدرن و پیشرفته همچنان سنتی است و باعث شده در عمل هیچ اتفاق جدی در بحث نظارت رخ ندهد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجلس یازدهم در ابتدا به دنبال این است که در حوزه ارز تصمیمات مناسبی داشته تا خروجی آن منجر به نظارت قدرتمند و قانونی برای در چارچوب قرار دادن دولت باشد.

پور ابراهیم افزود:در بحث نظارت های حوزه بازار نیز درتلاشیم تا از ظرفیت های دولت استفاده کنیم و نظارت خود را دراین بخش فراهم کنیم.

نماینده مردم کرمان در مجلس یازدهم یکی از اصلی ترین مشکلات را چالش در نوسانات نرخ ارز که وضعیت فعلی بازار را ایجاد کرده دانست و گفت: کنترل این چالش در دستور کار مجلس است ولی شرایط به گونه ای نیست که فقط مجلس به تنهایی بتواند این مشکل را حل کند.

محمدرضا پورابراهیمی در پاسخ به اینکه آیا کمیسیون اقتصادی در جریان نظر نمایندگان برای اجرایی شدن اقتصاد کوپنی است، گفت: در جریان اقتصاد کوپنی نیستم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
رحیمی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
۰
۰
نه اینکه خیلی هم توان کنترل قیمتها را دارید!!!!!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها