به بهانه شرکت در رزمایش مشترک ناتو و اوکراین

ورود ناو جنگی آمریکا به آبهای دریای سیاه

رسانه‌ها از وقوع آتش‌سوزی در عرشه کشتی جنگی آمریکایی «یو اس اس بونهام ریچارد» مستقر در بندر «سن‌دیه‌گو» در جنوب غربی ایالات متحده خبر دادند.
کد خبر: ۱۲۷۱۱۳۰

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم ، گزارش‌های منتشر شده از سوی برخی رسانه‌های آمریکا حاکیست که بدنبال انفجار در ناوشکن USS Bonhomme Richard در بندر "سن دیگو" آتش سوزی گسترده‌ای در این شناور نظامی ایجاد شده است.

هنوز علت انفجار در این ناوشکن که ماموریت آبی- خاکی دارد اعلام نشده است.

بر اساس اخبار منتشر شده، شناورهای امدادی برای خاموش کردن آتش اقدام کرده‌اند اما هنوز گزارشی از میزان خسارت‌های احتمالی این انفجار منتشر نشده است.
گزارش شده که بدلیل گستردگی آتش سوزی و احتمال انفجار مهمات موجود در ناو،کلیه سرنشینان تخلیه شده‌اند. در همین ارتباط شبکه سی‌ان‌ان گزارش داد که بر اثر آتش‌سوزی در ناو آمریکایی حداقل 11 نظامی مجروح شده‌اند.
صفحه رسمی ارتش آمریکا در توییتر اعلام کرد که تاکنون 18 نفر زخمی شده‌اند که به بیمارستان منتقل شدند. در زمان حریق و انفجار 160 ملوان در ناو حضور داشته‌اند.
پلیس سن دیگو و نیروهای پلیس نظامی پایگاه دریایی کلیه مسیرهای منتهی به بندر را مسدود کرده اند و اجازه نزدیک شدن خبرنگاران به محل انفجار را نمی‌دهند.
نیروی دریایی آمریکا هنوز واکنشی به خبر انفجار در ناوشکن USS Bonhomme Richard و علت وقوع آن نشان نداده است.
 
تعداد بازدید : 188
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها