رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه در گفتگو با جام جم آنلاین:

افزایش قیمت یک شبه تلفن همراه بی دلیل است / مردم عجله نکنند

رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه با بیان این که انجمن واردکنندگان تلفن همراه با انتشار خبر ممنوعیت واردات گوشی تلفن همراه بالای 300 یورو اشتباه بزرگی کرد، افزود: توزیع کنندگان باید کالا را به قیمت قبل توزیع کنند.
کد خبر: ۱۲۷۰۷۴۰

اصناف گران فروش نیستند؛ توزیع کنندگان کالا را با قیمت بالا در اختیار اصناف قرار میدهند

ابراهیم درستی رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه در گفتگو با جام جم آنلاین در مورد افزایش قیمت یک شبه تلفن همراه در روزهای اخیر گفت: انجمن واردکنندگان تلفن همراه خبر ممنوعیت واردات گوشی تلفن همراه بالای 300 یورو را که در حیطه اختیارات این انجمن نبود، اطلاع رسانی کرد. این انجمن باید اجازه میداد در صورت صحت این خبر، از سوی وزارت بازرگانی و سازمان های مربوطه منتشر شود. انجمن اشتباه بزرگی کرد و سبب افزایش قیمت تلفن همراه در بازار شد.

رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه با بیان این که توصیه میکنیم کلیه واردکنندگان و کلیه کسانی که کالا دارند، کالاهای خود را به قیمت قبل وارد بازار کنند، اضافه کرد: افزایش قیمت یک شبه تلفن همراه کاملا بی دلیل است و واردکنندگان و توزیع کنندگان، باید کالا را به قیمت قبل توزیع کنند که بدنامی آن برای فروشندگان نباشد.

درستی تاکید کرد: اصناف گران فروش نیستند؛ اگر کالا گران به دست اصناف برسد، مجبورند که که گران بفروشند. توزیع کنندگان باید کالای خود را به قیمت چند روز پیش توزیع کنند تا قیمتها برای مصرف کنندگان کاهش یابد.

ابراهیم درستی از مردم درخواست کرد که در خرید خود شتاب نکنند و با آرامش خرید کنند. طی یکی دو روز آینده قیمتها به حالت سابق برخواهد گشت.

وی در پایان اظهار کرد: سازمان های ذیربط گران فروشی را رصد میکنند. نظارت بر قیمتها نیز باید به وسیله سازمان حمایت از مصرف کننده و تولید کننده، وزارت بازرگانی، اتاق های اصناف، سامانه 124 و اتحادیه ها باشد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها